Комуналка без зайвого клопоту: як працює пересувна каса «Харківводоканалу»

20.03.2025 20:06   -

Раніше пані Надія, мешканка П’ятихаток, щоб сплатити рахунки за воду, вимушена була йти до відділення пошти. Біда була в тому, що онлайн-розрахунок для неї – складна та малозрозуміла процедура, а довгі прогулянки містом із хворими ногами – справжнє випробування. Однак нині все змінилося: неподалік від її дому зупинилася пересувна каса КП «Харківводоканал», тож тепер жінка може здійснити платежі швидко і без зайвих клопотів.

НАДІЯ МЕШКАНКА ПʼЯТИХАТОК
Заплатила Водоканал комуналку. Навіть дуже зручно, я дуже задоволена, що оголошення повісили, і ось я прийшла, мені недалеко йти, із хворими ногами в самий раз. Все нормально, все добре, розумні дівчатка, дякую їм! – Будете тепер таким чином платити? – Так, якщо буду бачити оголошення, буду платити.

Мешканців, які потребують подібних виїзних сервісів, у районі чимало. Пані Галина теж скористалася можливістю оплатити послуги водопостачання та водовідведення без комісії і в комфортних умовах.

ГАЛИНА МЕШКАНКА ПʼЯТИХАТОК
Ось прийшла сюди заплатити, Водоканал приймає, це дуже добре, що вони приїжджають. Це така допомога хороша. Я оплатила, навіть квитанції не взяла, але в них все оплатила. Нехай частіше приїжджають, щоб люди могли прийти. Ми вже люди у віці, тому нам це треба. Я уже і так другу війну переживаю. Бачите, сьогодні дуже багато людей і все спокійно, все добре. Дівчатка добре все розказали, все запитала, що мені потрібно, подякувала. І всім вдячна за те, що ви турбуєтеся все таки про людей. Бо деякі люди може б і заплатили, та не можуть.

Для більшості мешканців П’ятихаток, а це переважно літні люди, далекі поїздки, черги, труднощі з онлайн-платежами – ще одне випробування воєнного часу. Але комунальники не залишають своїх споживачів наодинці з проблемами – вони беруться за впровадження ініціатив, що зроблять процес значно простішим і доступнішим.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

ЛЮДМИЛА ВОРОНА НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТНОГО ВІДДІЛУ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ ДЕПАРТАМЕНТУ ЗБУТУ КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»
Наразі в Пʼятихатках ми обслуговуємо близько 4000 споживачів, із яких більшість нарахування у нас проходить згідно фактичного водоспоживання. Невелика кількість за нормою, встановленою законом. Для зручності споживачів Пʼятихаток ми сьогодні приїхали для прийому платежів. Тут вони можуть оплатити за послуги з водопостачання та водовідведення як у готівковій формі, так і безготівковій без комісії. Мешканцям дуже сподобалося, що ми сюди приїхали, вони нас просять ще приїжджати. Звичайно, ми для людей відкриті і раді іти на зустріч, щоб їм було зручно сплачувати наші послуги.

Окрім сплати комунальних, у виїзній касі мешканці П’ятихаток могли скористатися й іншими сервісами, зокрема, укласти договір на поетапне погашення боргу – зручне рішення для тих, хто не може надати всю суму одразу.

ЛЮДМИЛА ВОРОНА НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТНОГО ВІДДІЛУ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ ДЕПАРТАМЕНТУ ЗБУТУ КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»
Прохання, щоб не накопичували борги за послуги водопостачання та водовідведення, а вчасно їх урегулювали, сплатили, або реструктуризувати поетапно погасили ці борги.

Цей виїзд – перший за час війни. Однак до повномасштабного вторгнення такі каси працювали регулярно. Нині ж КП «Харківводоканал» відновлює цю, більш ніж необхідну, для місцевих мешканців ініціативу.

ЛЮДМИЛА ВОРОНА НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТНОГО ВІДДІЛУ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ ДЕПАРТАМЕНТУ ЗБУТУ КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»
До війни у нас така була практика виїзних кас і ми виїжджали кожного місяця, а за час війни ми виїхали вперше на прохання мешканців. Тому звичайно ми будемо приїжджати і надавати таку можливість людям сплачувати без комісії

ОСТАННІ НОВИНИ