До диспетчерської служби комплексу водопостачання КП "Харківводоканалу" надійшла заявка від мешканців щодо протікання колодцю. Диспетчер прийняв цю заявку, після чого направив на адресу ремонтну бригаду.
Вже по приїзду на місце аварії, спеціалісти визначили масштаби робіт та строки їх виконання.
Дмитро Крижановський заступник директора комплексу "Харківводопостачання" КП "Харківводоканал"
Ликвидация будет происходить в течении получаса, час. Отключили участок магистрали и тут такая ситуация, то есть потребители под отключение не попали, только один пожарный гидрант. В связи с тем, что пожарный гидрант на данный момент стоит очень долгое время и пришли в негодность болты на межфланцевом соединении, поэтому будет произведена замена.
Загалом же диспетчерська служба у місті працює вже майже 10 років і протягом цього часу вся її робота – це чіткий алгоритм і взаємодія з іншими міськими службами.
Ігор Єрмілін начальник диспетчерської служби комплексу "Харківводопостачання" КП "Харківводоканал"
Диспетчерская служба КП "Харьковводоканала" принимает заявки от жителей города по телефону, так же получаем заявки от службы 15-62, КП "Дорремстрой", Жилкомсервис, Департамент комунального и жилищного хозяйства. По получению заявки, она оформляется в базе и после этого направляется бригада по локализации аварийных ситуаций.
Таких бригад на комплексі "Харківводопостачання" 7 і їхню роботу можна оперативно корегувати в режимі реального часу за рахунок наявності на автомобілях GPS-навігації, зазначають на підприємстві. При цьому диспетчерська служба працює цілодобово. Номери, за яким городяни у разі потреби можуть звернутися до диспетчерської служби можна знайти на сайті підприємства, а також у квитанціях.