Летом заработает “Единый кабинет харьковчанина”
Влітку запрацює "Єдиний кабінет харків’янина". Новий електронний сервіс об’єднає найважливіші сфери життя містян – медицину, освіту, будівництво, культуру, інфраструктуру, комунальні послуги тощо. Це дасть змогу жителям мегаполісу, скориставшись єдиним міським електронним особистим кабінетом, не створювати десятки облікових записів і мати доступ до усіх електронних сервісів, які надає міськрада, її виконавчі органи, комунальні підприємства та низка державних і приватних підприємств Харкова.
Положення про електронний сервіс "Єдиний кабінет харків’янина" було затверджено на останному засіданні виконавчого комітету міської ради. За інформацією представників Департаменту цифрової трансформації, послуга стане можливою завдяки повній інтеграції Єдиного Кабінету Харків'янина. Нині вже підписано документ про розвиток задіяних на реалізацію цього сегменту послуг чотирьох онлайн-сервісів.
Так, наприклад, кожен користувач особистим кабінетом матиме змогу здійснити онлайн-оплату за послуги ЖКГ та отримати про це довідки, передавати показання приладів обліку, викликати майстра і тому подібне. Також користувачі матимуть змогу переглядати результати отриманої електронної послуги, що надається, через особистий кабінет або за допомогою інформаційних ресурсів, що перебувають у розпорядженні суб'єктів надання послуг.
При цьому, зазначають розробники електронної платформи, вони обіцяють захист даних, у тому числі і персональних, від несанкціонованного доступу, знищення та модифікації і блокування доступу до них.