Места для парковки, радары, скорость: что делает власть для безопасности на дорогах
Щороку в Україні у аваріях гинуть три тисячі людей та тридцять тисяч травмуються. При цьому лише двадцять три відсотки українських водіїв користуються пасками безпеки. Це дані патрульної поліції. Там кажуть – чимало власників авто безкарно лишають свої машини під знаком "Зупинка заборонена". Нардепи ухвалили закон про реформу сфери паркування, тож у містах почали працювати інспекції з паркування, зокрема і у Харкові. Крім того, за останні кілька років швидкість у населених пунктах обмежили.
Кабмін знизив максимальну швидкість руху транспортних засобів у населених пунктах з 60 км за год до 50 км за год. Місцева влада на певних ділянках може підвищувати максимальну швидкість. Так зробили у Києві: підвищили ліміт до 80 км за год на деяких вулицях влітку. Покарання за перевищення швидкості залишилося попереднім.
Відповідно до Кодексу, за перевищення швидкості більше, ніж на двадцять кілометрів – штраф становить від 255 гривень. За перевищення більше ніж на 50 км за год — 510 гривень. Якщо ці порушення спричинили створення аварійної ситуації, тоді штраф підвищується до 680. Кабмін закликав парламент збільшити штрафи за перевищення швидкості до трьох тисяч чотирьохсот гривень , але рішення не ухвалили.
На дорогах України працюють сто лазерних пристроїв з вимірювання швидкості TruCam. Переважно камери використовують на трасі Київ — Одеса, Набережному шосе в Києві, на вулицях Дніпра і Харкова. Ще 22 прилади потребують ремонту. За останній рік патрульні поліцейські за допомогою ТruСАМ оштрафували порушників на загальну суму 79,6 млн грн.
Поліцейські, переконують у відомстві, у кущах не сидять. Місця використання приладів нанесли на карту, на дорогах стоять попереджувальні знаки, а на службових автомобілях увімкнені сині проблискові маячки. Наступний крок — обладнання стаціонарних постів контролю вимірювання швидкості руху. Проте для цього ще потрібно ухвалити кілька юридичних документів.