Місця концентрації ДТП. Де вони знаходяться у Першій столиці
Автомобіль – засіб пересування і в той же час джерело підвищеної небезпеки. Особливо в таких великих мегаполісах як Харків, говорять співробітники ДАІ і додають, за браком часу водії зачасту перевищують швидкість і нехтують правилами дорожнього руху. Найчастіше такі лихі поїздки закінчуються трагічно.
Близько трьох тисяч аварій і більше трьохсот загиблих за 2012-тий, понад 150 ДТП з понад двохстами постраждалими та дев'ятнадцять загиблих за початок лише цього року – такі цифри небезпечних пригод на дорогах міста. За цією статистикою, говорить майор міліції Костянтин Туренко, визначені місцях концетраціі ДТП.
Костянтин Туренко начальник сектору організації дорожнього руху міського ДАІ
-Так, местом концентрации ДТП является ограниченный участок дороги и улицы не более 50 метров, перекрёсток, пешеходный переход, остановка общественного транспорта.
Таких місць у Харкові ДАІвці нарахували 122. Найбільша їх кількість припадає на центральні райони – Дзержинський та Київський. Ось це перехрестя – вулиць Барабашова та Героїв Праці у тому ж списку.
Водія Віктора з вісімнадцятирічним стажем на його ВАЗівській сімці співробітники ДАІ зупинили за порушення правил перетину перехрестя. Але той, навіть після довгої розмови з інспетором погоджуватися не хоче. Мовляв, їхав за правилами.
Віктор був зупинений за недотримання правил дорожнього руху
-Здесь всегда и на любом перекрёстке так и перево. Вот так как вы правильно хотели сказать и переворачиваются. Нет не переворачиваются. Вот именно так – один не предоставил, а второй думал проскочу.
ДАІвці розтлумачили водієві всі його помилки. Виписувати ж штраф, під прицілом відеокамер, чоловікові не стали, обмежилися лише бесідою. Таких порушників на легковиках лише за п'ять хвилин рейду спіймали більше десяти. Інспектори кажуть, грішать шаленими перегонами і водії маршруток. Ті в гонитві за зайвим пасажиром просто забувають про правила дорожнього руху.
Від водіїв дістається і пішоходам, кажуть у ДАІ. Особливо небезпечними вважаються не регульовані пішохідні переходи. Люди погоджуються, перейти іноді на таких буває просто неможливо, а значить вкрай небезпечно.
Лариса незадоволена харківськими водіями
-Если сами переходим дорогу то тогда пропускают, а сами не останавливаются, чтобы пропустить. Очень плохо, моё такое мнение, что очень плохо. Не культурные у нас водители.
Всіх некультурних, кажуть у ДАІ, як штрафували так і штрафуватимуть. Так тільки, мовляв, можна виховувати водіїв. А з прийняттям нових правил дорожнього руху, які набудуть чинності з середини квітня, виховувати доведеться ще більше. Тож інспектори вже наполягають – вчить правила. Бо потім відповідь – не знав і не чув не пройде.
Ігор Бескровний