Місто та бізнес. Цьогоріч провайдери спільно з комунальниками відремонтують понад тисячу під’їздів
Вісім днів. Саме стільки відрізаною від спілкування зі світом опинилася пенсіонерка Лілія Остащенко. Невідомі вкрали частину кабелю в під'їзді, що відповідає за міський телефон. А без нього, скаржиться жінка, вона як без рук.
Лілія Остащенко пенсіонерка
-Без телефона я не могу. Ко мне часто скорые приезжают, я очень больная, ногами не хожу, одна живу. Помощи никакой нет, мужа нет, детей нет. Вы поймите телефон это мой воздух.
Щоб усунути проблему пенсіонерці довелося дзвонити з мобільного її подруги, яка завітала до неї, бо злякалася, що Лілія Леонідівна вже кілька днів не відповідає. Але замість допомоги старенька у слухавці почула грубість від співробітників компанії телефонного зв'язку.
Лілія Остащенко пенсіонерка
-Я его спросила "Когда ж вы включите телефон?", а он говорит "Вы лучше идите и ищите воров, которые уворовали кабель, а потом будете звонить!". Всё, вот это вот была последняя капля!
Вже потім ображена пенсіонерка зателефонувала до мерії. Питання про відновлення зв'язку, якого вона чекала більше тижня вирішився за години.
Роман Сальніков заступник директора Департаменту телекомунікацій і зв'язку
-Была поставлена в известность дирекция "Укртелекома" Харьковской области и в течении одного часа был произведён ремонт в этом доме, соответственно не только эта жительница, а и жители соседних прилегающих домов, а это около 200-300 человек наконец-то смогли пользоваться услугами телефонии.
Випадки розкрадання мідного дроту, говорять співробітники телефонної компанії не поодинокі. Злодії зрізають їх метрами, щоб здати мідь і заробити легкі гроші.
Володимир Широченко начальник кабельно-лінійного цеху ХФ "Укртелеком"
-Наши работники дежурят каждую ночь и есть деспетчер, который получает информацию. Кабели наши стоят под сигнализацией и в случае сработки – выезжает оперативная группа, которая пытается задержать злоумышленников.
Але ось, що відбулося в даній ситуації - у співробітників цієї компанії пояснення немає. Як і немає відповіді чому так довго не ремонтували. Відповідь – це пов"язано…
Споживачі послуг телефонії та інтернету не повинні страждати від незрозумілості в роботі провайдерів, каже Роман Сальніков. Всі повинні чітко доводити до відома людей кінцеві терміни ремонтів і завчасно повідомляти про них. Слідкують у профільному департаменті і за роботою і інших провайдерів, щоб ті не нівечили під"їзди у Першій столиці. Ще рік тому в них була ось така ситуація.
Роман Сальніков заступник директора Департаменту телекомунікацій і зв'язку
-На сегодняшний день все провайдеры, которые являются участниками процесса ремонта подъездов самостоятельно изъявили желание осуществить эти ремонты и ещё не один из провайдеров не отказался на сегодняшний момент. Все приступили к работам. Ещё где-то не в том объёме как необходимо, но контакт осуществлён. Мы курируем работу провайдеров, помогаем осуществить им ремонт.
У Першій столиці третій рік поспіль діє програма співпраці з провайдерами щодо благоустрою міста, ініційована міським головою Геннадієм Кернесом. Постачальники інтернет послуг разом із комунальниками вже ремонтували вхідні групи, цього року взялися за самі під'їзди. Ось один з прикладів на Олексіївці. Тут по Проспекту Перемоги наводять красу: білять та фарбують. В результаті – в будинках чисто й акуратно.
Людмила пенсіонерка
– 30 лет живу, а ремонта небыло лет 10 лет, а может и 15-ть. Ребята прежде всего побелку сейчас сделали. Посмотрим как покрасят ещё, окончить же ж надо ремонт. Ну спасибо большое им, понимаете у нас бы сейчас лет 10 не делали бы ещё. Но всё-таки чище, хорошо!
Олександр Бондар директор фірми-провайдера
-Мы активно участвуем в благоустройстве города нашего. Мы поддержали инициативу в проведении ремонтов жилых домов, в частности подъездов. Планируем провести ремонт в более чем 280 подъездах города Харькова.
Всього в планах на цей рік провести ремонти в більш ніж тисячі під'їздах, роботи виконано на третину.
Ігор Бескровний