Мобильная связь в Украине может подорожать на 50%
Вартість за користування стільниковим зв'язком може зрости на 50%. Українські мобільні оператори продовжують переписувати старі тарифні плани і масово переводити користувачів на нові. Абоненти вже обговорюють подорожчання пакетів, а мобільники передчувають зростання середнього рахунку одного абонента на місяць. Очікується його підвищення з нинішніх 50-57 грн. до 75 грн за 28 днів. Здорожчання відбудеться вже до літа 2019-го року.
Зараз тактика операторів така – підкрутити архівні та регіональні тарифи до мінімальної ціни 75 грн. і розрахункового періоду 4 тижні. Пропорційно збільшують і старші тарифи. Мінімалка була 45-50 грн. Зараз зростання середнього рахунку одного абонента на місяць вже перевищила 50 грн. До літа побачимо 75 грн.
Оператори називають кілька причин для подорожчання своїх послуг. Хтось відкрито говорить про подорожчання всього, хтось – намагається обходиться загальними словами.
На собівартість послуг мобільного зв'язку впливають два фактори, які ми не можемо не враховувати. Зовнішній – збільшення цін і комунальних тарифів в країні, і внутрішній – впровадження нових технологій і витрати, пов'язані з їх підтримкою і зростанням обсягів споживання послуг. Нам довелося, слідом за конкурентами, піти на перегляд тарифів через зростання витрат і, відповідно, собівартості послуг зв'язку.
Деякі оператори мобільного зв'язку на всю нарікають на клієнтів, яким потрібно все більше і більше зв'язку.
Наприклад, за чотири дні Нового 2019 року, наші абоненти використовували більше дата-трафіку, ніж за весь квартал 2016- го. Інші послуги втрачають свою популярність – наприклад, MMS, SMS. Тому компанії аналізують, як клієнти користуються зв'язком і намагаються надати їм нові умови, більш адекватні мінливих потреб і ринкової ситуації.
Аналітики ж відкрито розповідають те, про що не хочуть офіційно говорити оператори. Головна мета яких – відбити витрати на дороге обладнання та ліцензії під 3G і 4G, а також максимально наростити чистий прибуток компаній. До неї прив'язані особисті ключові показники ефективності керівництва мобільних операторів, і розмір зарплатні і бонусів. Простими словами більшість тарифів просто застаріли і стали не вигідними мобільним операторам, а заробляти треба, така думка експертів.