Мобільний додаток “О-школа” плюс система безконтактного контролю доступа – педагоги пропонують об’єднати проекти в один застосунок

19.08.2020 13:52   -
Автор:
Протягом  двох місяців – серпня і вересня – два навчальні заклади Харкова тестують систему безконтактного контролю доступу до приміщення з встроєним інфрачервоним  температурним скринінгом. Це пілотний проект ініційований  Харківським міським головою, і після експериментальної експлуатації, подібні пристрої можливо будуть встановлені в різних  школах міста.
 
Учасник проекту –  ліцей №89  у минулому році  брав участь в іншому пілотному проекті «О-школа», розповідає заступник директора. 
 
Ганна Жозе да Коста заступник директора Харківського ліцею №89
 
В рамках якого велись електронні щоденники та журнали, що давало змогу безперервно взаємодіяти батькам, учням та вчителям, комуні кувати, миттєво вирішувати проблеми освіти. І в наступному навчальному році, як мені відомо, в проекті «О-школа» будуть брати участь вже 27 навчальних закладів Харкова. І це грандіозна подія! Зараз ми звернулись до організаторів цих двох проектів з пропозицією об’єднати ці два проекти – О-школа і безконтактного контролю.
 
За словами педагогів, таке об’єднання двох систем в одну, дасть змогу батькам та вчителям отримувати інформацію стосовно часу відвідування та перебування дитини у закладі освіти, первинну інформацію щодо стану здоров’я,а також щодо  якості процесу навчання дитини. Система «О-школа» – це мобільний додаток, пояснює заступник директора 89-го ліцею.
 
Ганна Жозе да Коста заступник директора Харківського ліцею №89
 
Він встановлений у дітей та батьків на мобільні телефони, можно встановити на планшети , і вони отримують відразу же повідомлення: дитина прийшла у школу, або дитина отримала оцінку, якесь зауваження, або навпаки – заохочення. Це все одразу бачать батьки.
 
 І що важливо, зазначає педагог, батьки бачать інформацію лише стосовно своєї дитини. Ліцей підключився до  «О-школа» у другому семестрі минулого року, і цей  мобільний додаток став у нагоді під час карантину у період  дистанційного навчання. Тож, викладачі ліцею, враховуючи свій досвід використання додатку  О-школа і пристрою безконтактного контролю, кажуть, що об’єднання цих двох систем покращило б процес організації навчального процесу.