Мобільний додаток “О-школа” плюс система безконтактного контролю доступа – педагоги пропонують об’єднати проекти в один застосунок
Протягом двох місяців – серпня і вересня – два навчальні заклади Харкова тестують систему безконтактного контролю доступу до приміщення з встроєним інфрачервоним температурним скринінгом. Це пілотний проект ініційований Харківським міським головою, і після експериментальної експлуатації, подібні пристрої можливо будуть встановлені в різних школах міста.
Учасник проекту – ліцей №89 у минулому році брав участь в іншому пілотному проекті «О-школа», розповідає заступник директора.
Ганна Жозе да Коста заступник директора Харківського ліцею №89
В рамках якого велись електронні щоденники та журнали, що давало змогу безперервно взаємодіяти батькам, учням та вчителям, комуні кувати, миттєво вирішувати проблеми освіти. І в наступному навчальному році, як мені відомо, в проекті «О-школа» будуть брати участь вже 27 навчальних закладів Харкова. І це грандіозна подія! Зараз ми звернулись до організаторів цих двох проектів з пропозицією об’єднати ці два проекти – О-школа і безконтактного контролю.
За словами педагогів, таке об’єднання двох систем в одну, дасть змогу батькам та вчителям отримувати інформацію стосовно часу відвідування та перебування дитини у закладі освіти, первинну інформацію щодо стану здоров’я,а також щодо якості процесу навчання дитини. Система «О-школа» – це мобільний додаток, пояснює заступник директора 89-го ліцею.
Ганна Жозе да Коста заступник директора Харківського ліцею №89
Він встановлений у дітей та батьків на мобільні телефони, можно встановити на планшети , і вони отримують відразу же повідомлення: дитина прийшла у школу, або дитина отримала оцінку, якесь зауваження, або навпаки – заохочення. Це все одразу бачать батьки.
І що важливо, зазначає педагог, батьки бачать інформацію лише стосовно своєї дитини. Ліцей підключився до «О-школа» у другому семестрі минулого року, і цей мобільний додаток став у нагоді під час карантину у період дистанційного навчання. Тож, викладачі ліцею, враховуючи свій досвід використання додатку О-школа і пристрою безконтактного контролю, кажуть, що об’єднання цих двох систем покращило б процес організації навчального процесу.