На базе Красноградского многопрофильного лицея откроют инклюзивно-ресурсный центр
Красноградський багатопрофільний ліцей. Саме тут незабаром запрацює інклюзивно-ресурсний центр. Медіатеку, якою користуватимуться діти з особливими освітніми потребами, вже відкрили.
Олег Шевчун директор Красноградського багатопрофільного ліцею Нещодавно закінчився ремонт цієї кімнати. Це абсолютно нове сучасне слово в інформаційному обміні. Маючі такі умови, можна легко обмінюватися електронною інформацією і інформацією книжною скажімо так. Найголовніше, що це приміщення пристосовано для дітей з особливими потребами.
До цього закладу освіти звернулося вже більше трьох з половиною десятків особливих діток, кажуть в центрі.
Тетяна Калюжна директор Красноградського інклюзивно-ресурсного центру 20 лютого 2018 року рішенням Красноградської районної ради було створено наш заклад, призначено директора та фахівців. Зараз ще тривають ремонтні роботи, чекаємо на меблі. Район нам виділив 300 тисяч гривень коштів на меблі. І батьки, і діти, і працівники будемо зустрічати мабуть разом і Центр відкривати і Новий рік зустрічати. НУ це так, щоб при повній комплектації за меблями і з обладнанням, і з ЛФК та методичними посібниками для роботи з дітьмию
Інклюзивно-ресурсний центр це - 4 приміщення: кабінет учителя, логопеда, зал ЛФК та приймальня. Загалом – понад 160 квадратних метрів. Як зазначили у відділі освіти Красноградської РДА, зараз на базі закладів загальної та середньої освіти району цього року створено 7 класів, де навчаються діти з особливими освітніми потребами. Ось у Красноградському багатопрофільному ліцеї навчаються 6-ро особливих школярів. Питання розвитку інклюзивної освіти в області, наголосила губернатор Юлія Світлична, тримає під особистим контролем. Так до кінця року в регіоні заплановано створення 15 ресурсних кімнат та 25 медіатек.
Юлія Світлична голова Харківської облдержадміністрації Такі ресурсні центри будуть створені у кожному районі Харківської області для того, щоб діти з особливими потребами змогли приймати участь у навчальному плані і займатися такими ж уроками і приймати такі ж навантаження, як і звичайні діти. Для кожної дитинки потрібно зробити такі умови, щоб вона могла вчитися, для того, щоб вона могла застосовувати навички в побуті, для того, щоб і в батьків і в дітей були рівноправні умови жити і дивитись впевнено у своє майбутнє.