На Харьковщине гармонизируют работу центров предоставления админуслуг
Зараз кожен центр надання адміністративних послуг, що знаходиться на території Харківщини, працює за своїми правилами. Адже в районах фахівці самі вирішують, яку саме кількість послуг у них можуть отримати громадяни. Найближчим часом всі центри приведуть до єдиного знаменика. Вони, як один будуть надавати 52 послуги. Так вирішили у Кабміні.
Юлія Світлична директор Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону ХОДА
На сегодняшний день четко установлен перечень, четко установлены сроки. Это будет и земельное, это будет СЭС, туда входит и регистрационная палата, туда входит достаточно большой перечень уже имеющихся административных услуг, которые районы выдают на своих территориях.
Однак не всі затверджені послуги надаватимуть одночасно. Якісь стануть доступні громадянам з першого вересня, інші з жовтня, треті аж з наступного року. Це пов"язано із законодавчою базою.
Олег Дробот начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції в Харківській області
Для того, чтобы реализовать эту концепцию, одним из основных вопросов является изменение профильного законодательства по всем службам. Сегодня наше законодательство не подразумевает предоставление админуслуг через центры предоставления админуслуг, а подразумевает предоставление этих услуг непосредственно регистраторами.
Навідміну від області, в Харкові проблем з роботою адміністративних центрів не існує. В кожному районі міста городяни без проблем більше ніж півроку отримують необхідні документи. Швидко та якісно фахівці надають близько 120 послуг – від реєстрації земельних ділянок до оформлення закордонного паспорта.