На Харьковщине увеличилось количество аварий по вине пьяных водителей
Щодня в Україні у ДТП гине в середньому сім людей. Це офіційна статистика. Кількість аварій зростає і травмованих також. Цьогоріч тільки на Харківщині з початку року загинуло тридцять чоловік.
Олег Ніконенко старший інспектор УПД ГУНП в Харківській області
Основною причиною є перевищення швидкості, особливо на заміських дорогах. На другому місці – це порушення правил проїзду на пішохідних переходах, як з боку водіїв, так і пішоходів, ну, і , звичайно, керування транспортними засобами в стані алкогольного сп'яніння.
З введенням нової патрульної поліції довіра людей до інспекторів зросла, проте відповідальність самих водіїв знизилась, -говорить Олег Ніконенко. Кількість ДТП, де фігурують нетверезі водії збільшилась на сорок п'ять відсотків.
Олег Ніконенко старший інспектор УПД ГУНП в Харківській області
З вини водіїв, які керували транспортними засобами у нетверезому стані зареєстровано двадцять ДТП, в яких два учасники загинули та майже п'ятдесят отримали травми різного ступеню тяжкості.
Проте неофіційна статистика набагато більша, констатує юрист Харківського автоклубу Денис Журавель. Говорить, що у стані алкогольного сп'яніння їздитити стали набагато частіше.
Денис Журавель юрист Харківського автоклубу
Если раньше там можно было за определенную сумму откупиться, но эта сумма была довольно заметной, вероятности попасться было довольно много и соответственно это останавливало людей. Сейчас, если человек едет и вроде как не нарушает правила дорожного движения, то его полиция и не остановит, но так же известны случаи, когда полиция не останавливала и явных неадекватов на дороге.
Для патрульних поліцейських, говорить Денис Журавель, потрібні нові механізми виявлення пияк за кермом.
Денис Журавель юрист Харківського автоклубу
Отбалансировать это можно только по ходу, вот мы сейчас видим к чему это привело, нужно понимать, что в тех или иных моментах ужесточать ответственность, что делается, нужно усиливать патрули, то есть нужно чуть-чуть больше давать им прав и полномочий, нужно проводить ту же автоматическую фиксацию, что оператор выявил, что вот этот водитель неадекватно едет и сразу же сообщил ближайшему патрульному, патрульный принял вызов и сразу же его догнал.
Зокрема, наразі у Верховній раді зареєстрований законопроект. У ньому автори пропонують збільшити штрафи за водіння в нетверезому стані, втричі та позбавляти права кермування не на три, як зараз, а на десять років.