На харьковском рынке Барабашово заработала общественная приемная Геннадия Кернеса

08.05.2012 18:33   -
Автор:

Наталя Леско перша відвідувачка приймальної мера на Барашова. Жінка працює тут – на ринку і через роботу, каже, їй ніколи ходити зі своїми комунальними негараздами по чиновниках. Тож, сьогоднішньою нагодою, звернутися до мера вона скористалася невагаючись. Просить, щоб біля її дому тротуари заасфальтували та будинки пронумерували. Бо без розпізнавальних знаків на них ні швидка, ні пожежна швидко дістатися не можуть.

Наталя Леско,  працівник ТЦ "Барабашово":

-Когда люди заняты, то они наврядли будут ходит. Вот ходит каждый себе и думает вот желательно бе где-то пойти, найти, ну а так здесь все рядом.

Хоч тет-а-тет поспілкуватися з мером Наталії Петрівні не вдалося, втім її звернення без уваги міського голови не залишилося. Річ у тому, що всі заявки від мешканців Харкова, які надходять до приймальної одразу бачить міський голова на своєму комп"ютері.

Роза Селігей,  керівник громадської приймальні Харківського міського голови:

-Программа, которая позволяет в режиме он-лайн давать информацию городскому голове о тех жителях, которые сюда обращаются, то есть мы при приеме человека сразу заполняем форму и она отправляется в режиме реального времени

В подальшому, кажуть в громадській приймальні мера, дані заявки бачитимуть ще й всі директори департаментів. Дана програма працюватиме накшталт службі п"ятнадцять шістдесят два, коли інформація миттєво потрапляє до всіх комунальних служб. А от саме рішення відкрити громадську приймальню на Барабашова мер міста прийняв після того, як засмучені підняттям орендної плати працівники ринку перекрили рух транспорту. Тоді, Геннадій Кернес у пошуках компромісу, запросив підприємців до мерії. Там, на загальному зібранні він і повідомив людям – директора ринку змінили, а для спрощення подальшого діалогу на території торговельного центру Барабашова буде відкрита громадська приймальня.

Олена Мітясова, Євген Шинкаренко, Харьковские Известия