Два тунелі по 200 метрів. Так зараз виглядають з'єднувальні гілки метро в бік електродепо "Олексіївське". Будівельний майданчик вже засипаний ґрунтом. Тому тут над тунелями місто незабаром вже планує відновити рух для транспорту.
Наталія Лінник директор КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену" Сейчас проводятся торги по восстановлению проезжей части пр. Людвига Свободы и пр. Лозовеньковского или Окружной дороги.
Незабаром, зазначають cпеціалісти, розпочнуться роботи і зі зведення конструктивну решти 556 метрів тунелів. Згодом почнуть будувати електродепо. Перші результати роботи метробудівників біля майбутнього електродепо "Олексіївське" оглянув народний депутат Аннатолій Денисенко. Парламентар, підкреслив, що у Києві і надалі лобіюватиме інтереси Харкова в питаннях розвитку метрополітену.
Анатолій Денисенко народний депутат України Для того, чтобы решить такой большой комплексный вопрос, очень важно чтобы все ветви власти работали в унисон. На сегодняшний день есть полное понимание между городской властью, которая в первую очередь заинтересована в строительстве метрополитена и нами, как депутатами Верховной Рады. Я не вижу никаких преград, чтобы в 2020 году начать строительство этих двух станций метро. И, надеюсь, что в течении 5-ти лет они будут построены.
Будівництво з'єднувальних гілок та перегінних тунелів, кажуть спеціалісти, фінансуються з міського бюджету. Електродепо та зведення двох нових станцій метро в бік Одеської за кошти міжнародних кредиторів.