"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

На станции метро Победа смонтировали путепроводы в обоих туннелях

Роботи тут не припиняються ні на день. На різних майданчиках. Метробудівники поспішають аби вчасно здати в експлуатацію станцію метро Перемога. Наразі вже повністю змонтовані шляхопроводи. Ведуться спецроботи з установки різного обладнання. До всього, працюють будівельники і над оздобленням станції. 
 
Наталія Лінник директор КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену"
 
Вы видите, на сегодняшний день ведутся работы по облицовке путевой стены. Это черный гранит габро и турецкий белый мрамор. Вы видите, облицовываются колоны, это месторождения нашего украинского красного гранита.
 
Паралельно кипить робота і у вестибюлях. Тут будівельники також прикрашають стіни. 
 
Це власне підземний пішохідний перехід станції. Він з'єднує два проспекти – Людвіга Свободи та Перемоги. За ходом робіт ми постійно слідкуємо. Майже всіх метробудівників вже знаємо в обличчя. Тож вирішили не стояти осторонь і допомогти. Зараз я вперше в житті облицьовуватиме станцію метрополітену. Віддаю мікрофон, одягаю рукавички та беру в руки цемент. Здається, що вийшло. Принаймні дві плитки стоять.
 
На завершальному етапі будівництво виходів станції. Всі чотири готові на вісімдесят відсотків. Вони будуть у світлих тонах, на підлозі мармурова крихта, а також вперше в історії харківського метрополітену запрацюють підйомники для людей з обмеженими можливостями. 
 
Олександр Луценко виконавчий директор ПрАТ СБМУ «Тунельбуд» 
 
Параллельно вот будущая дверь, где будет подъемник для людей с ограниченными возможностями, где можно спуститься на уровень входа, проехать по прямому участку, потом второй подъемник, который опустит непосредственно на будущую платформу.
 
А це серце Перемоги – електрична підстанція. Сюди не тільки пересічному харків'янину зась, а навіть працівникам метрополітену. 
 
Сергій Романенко електромонтажник 
 
Это закрытое помещение, допуск осуществляется определенная группа допуска со стороны эксплуатации. Отсюда ток поступает как на контактную рельсу, так и по всем вестибюлям, вспомогательным помещениям, которые находятся на этой станции.
 
А це ще одне незвичайне місце. Тунель між двома станціями. Тут теж ведуться спецроботи. 
 
Ось ця стінка – це єдине, що наразі відокремлює станцію метро Перемога від станції метро Олексіївська. У травні її мають знести. Після запуску самої станції через цей тунель курсуватимуть потяги. 
Усі роботи на станції Перемога ведуться лише за рахунок міського бюджету.
 
Наталія Лінник директор КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену"
 
Нет ни одного дня, который бы создавал проблемы в финансировании объекта. Строители на сегодняшний день обеспечены оплатой всех выполненных работ, выплачен аванс в размере 20 млн.
 
Відкрити станцію метробудівники планують до Дня міста.