Новая схема движения поездов
Дешеві електрички до Бєлгорода тепер ходять за новою схемою, і з пересадками. Зокрема курсують дві пари потягів. Перший напрямок Харків- Наумівка, потім пересадка до Бєлгороду. І назад за такою ж схемою. Другий напрям Харків- Козача Лопань, потім пересадка на російський потяг. У зворотній бік так само. На Південній залізниці наразі обговорюють можливість введення ще однієї додаткової пари поїздів.
Ігор Кухарчик, начальник служби приміських пасажирських перевезень:
– Что касается электропоездов, мы отправили на юго-восточную дорогу запрос, попросили хотя бы еще одну пару поездов, чтобы доехать до територии до Наумовки. Запрос был направлен позавчера, решение пока не принято, но просьбу они услышали.
Проїзд з Харкова до Наумівки коштує п’ять гривень п’ятдесят копійок, від Наумівки до Бєлгороду- п’ятдесят вісім російських рублів. Електропотяги ж підвищеної комфортності у напрямку Бєлгороду також поновили рух. Поїзд Південної залізниці "Князь Володимир" прямуватиме без зупинок на проміжних станціях. Десятого серпня його скасували, бо його рух заблокували мітингувальники, які виступали проти відміни так званих "соціальних електричок". Без зупинок до Бєлгороду тепер ходить тільки він, -кажуть на Південній залізниці. Стара схема руху електричок поки що не працюватиме.
Ігор Кухарчик ,начальник служби приміських пасажирських перевезень:
– Мы, руководство Южной железной дороги, и сейчас готовы запустить график движения поездов в том виде, который он был до того, как произошла отмена их. Но согласие стороны наших коллег-россиян, мы пока не получили.
Прикордонно-митний контроль обох електричок проходитиме у пункті пропуску Козача Лопань. Що ж стосується електричок підвищеної комфортності, то перевірку пасажири проходитимуть на Харків- ПАССі та у самому Бєлгороді.
Євгенія Кутнова, Євгеній Дроботов. «Харьковские Известия».