"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Новые тарифы на проезд в метро, трамваях и троллейбусах были приняты с соблюдением всех процедур

Підвищення мінімальної заробітньної плати, прожиткового мінімуму, здорожчання матеріалів, електроенергії, а ще катастрофічна нестача кадрів. Саме ці причини змусили місто ухвалити нові тарифи на проїзд у метро, трамваях та тролейбусах. Це повноваження органів місцевого самоврядування, пряма норма, – пояснили у Юридичному департаменті. Там кажуть – до міської ради звернулись комунальні підприємства, надали аргументовані пропозиції щодо підвищення вартості проїзду, які провели за розрахунками, затвердежними профільними міністерствами. 
 
В'ячеслав Басараб директор Юридичного департаменту
 
Эти расчеты и целесообразность, их были проверены в наших отраслевых департаментах – это департамент инфраструктуры, департамент экономики и коммунального имущества. И после этого по процедуре, которая предусмотрена этими приказами, о которых я говорил, подлежали общественному обсуждению.
 
Близько місяця, каже В'ячеслав Басараб, пропозиції із новими тарифами були доступні для громадськості. За цей час жодних звернень до мерії не надходило. Тоді, як показує практика інших років, раніше люди надсилали свої скарги. Натомість цього разу всі почали поповнювати картки на метро. В останній день перед тим, як нові тарифи почали діяти – харків'яни поповнили картки на сімнадцять мільйонів гривень.
 
Михайло Фатєєв заступник Харківського міського голови – директор Департаменту економіки та комунального майна
 
Я хочу отметить, что в порядке утверждения и тех, и других тарифов проекты решений до их принятия подлежат публичному обсуждению. Эта процедура была проведена, решения были опубликованы для публичного обсуждения. Даны номера телефонов, контакты, по которым люди те, кто пожелал бы или хотели обсудить, внести свои предложения и замечания. Таких предложений и замечаний не было по этим решениям.
 
Тільки метрополітен торік поніс сто шістдесят мільйонів збитків, підкреслив Михайло Фатєєв. Старий тариф на проїзд у міському електротранспорті ставив під сумнів роботу підприємств. До всього, комунальні підприємства перевозять велику кількість пільговиків. Зокрема, у трамваях та тролейбусах їздять більше шістдесяти відсотків безкоштовно і після вступу нових тарифів за всіма ними залишилось це право.  
 
Михайло Фатєєв заступник Харківського міського голови – директор Департаменту економіки та комунального майна
 
Тариф, который был принят исполнительным комитетом Харьковского городского совета подготовлен и принят в строгом соответствии с порядком утверждения тарифов на наземном и подземном электрическом транспорте. В строжайшем соответствии. Все процедуры необходимые соблюдены.