Общение без проблем. В “Прозрачных офисах” и Региональном центре услуг специалисты владеют языком жестов

19.09.2017 11:43   -
Автор:
Співробітники Регіонального центру послуг відвідувачів з вадами слуху зустрічають як всіх, також привітно, але без слів. Спілкуються з ними виключно мовою жестів. Вони разом зі своїми колегами зокрема "Прозорих офісів" Шевченківського та Київського районів, взяли участь у міському проекті "Почуй мене". І от тепер, як досвідчені фахівці не тільки у своїй справі, спілкуються і з людьми, які погано чують.
 
Оксана Попова співробітник Регіонального центру послуг
 
Мы относимся с уважением ко всем категориям заявителей. Наши специалисты прошли соответствующее обучение, получили сертификаты и владеют языком жестов и общаются с заявителями с нарушением слуха языком жестов. Каждый день в наш Центр обращаются такие посетители и получают услуги надлежащие как административного характера, так и пенсионного обеспечения, социальной защиты и другие, которые предоставляются в центре.
 
Проект "Почуй мене" проходить у Харкові вже другий рік поспіль, в рамках соціального гуманітарного проекту "Єдина соціальна мережа". Його метою було навчання широкого кола фахівців жестовій мові та толерантному ставленню до нечуючих людей. В результаті підготовлено десятки перекладачів, які вміють спілкуватися з такими людьми. Тепер вони є практично у всіх соціальних службах і закладах Харкова. Більш того проект триває і взяти в ньому участь можуть співробітники будь-яких установ.  
 
-Дорогие неслышащие харьковчане, Харьков прилагает все усилия, чтобы вы были равноправны со всеми жителями города и чувствовали себя комфортно и независимо.