Фронт-офіс "БТІ". Залишити відгуки про роботу цього комунального підприємства тут можна за допомогою свого телефону. Потрібно відсканувати QR-код, який є на столах адміністраторів, та заповнити анкету. Також можна залишити свої побажання. Все це проходить у рамках проекту "Агент Х" і він, зазначив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, показав свою ефективність.
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації Півроку тому був впроваджений проект "Агент Х", який розпочав свою діяльність також на базі підприємства "БТІ", а потім був впроваджений у всіх центрах надання адміністративних послуг, який постійно в автоматичному режимі збирає зворотній зв'язок від харків'ян стосовно надання різних адміністративних послуг та дозволяє нам всіляко щоденно покращувати сервіс, який надається в міських установах.
Участь у проекті вже взяли сотні людей. Їхні відгуки та побажання допомагають покращувати сервіс, а це важливо, говорить Олег Дробот, адже наразі у місті ведеться реконструкція старої будівлі "БТІ". Завдяки зворотньому зв'язку з харків'янами вдається бачити розуміння які вони бачать підоходи у наданні послуг.
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації В цьому місці, у "Будинку нерухомості", це буде унікальний проект для України, як адміністративного, так і комерційного порядку у сфері нерухомості. Саме це ми вже впровадили у фронт-офісі КП "БТІ" і ми плануємо розширити цю діяльність вже у новому приміщенні "Будинку нерухомості"
Крім того, додав Олег Дробот, залишити відгуки про роботу "БТІ" можна, зателефонувавши на гарячу лінію Департаменту реєстрації.