Опыт Харькова приехали перенять представители админцентров со всей Украины

03.11.2017 18:09   -
Автор:
Тетяна Чечетова-Терашвілі заступник Харківського міського голови – керуючий справами виконавчого комітету міськради
 
Коллеги, позвольте от имени Харьковского городского головы Геннадия Адольфовича Кернеса поприветствовать на сегодняшней нашей встрече с руководством и членами ассоциации центров предоставления административных услуг. Как мы знаем, 24 апреля нами был подписан меморандум с ассоциацией центров предоставления административных услуг о партнерстве и взаимотношениях. Для нас вступление в эту Ассоциацию означает, конечно, же обмен опытом и лучшими практиками.
 
Наразі Харків, спільно з асоціацією, працює над новими законодавчими ініціативами. Їхнє запровадження дозволить ще більше послуг зосердити в одному місці та наблизити їх до людей. 
 
Наталія Шамрай голова Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг
 
На сьогодні розглядається передача повноважень на органи місцевого самоврядування з реєстрації шлюбів, реєстрації дитини, реєстрації транспортних засобів. Це ті послуги, які органи місцевого самоврядування вже готові брати на себе. Ви бачите ту мережу центрів, яка є, і прийняття цих повноважень, дійсно, важливе.
 
Реєстрація шлюбу та дитини у Харкові вже є, у Регіональному центрі послуг. Однак послуги надаються органами юстиції, а не адміністраторами. Якщо повноваження передадуть на місця, тоді значно пришвидшиться процес надання цих видів послуг. 
 
Андрій Дергун директор Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг
 
 
Хорошо, что у вас есть такое понимание и руководства города и есть содействие международных партнеров, и есть цельная концепция развития сферы админуслуг.
 
З роботою Регіонального центру представники Асоціації ознайомились наочно. Вони відвідали його та оглянули, як все працює у фронт та бек-офісах. 
 
Павліна Оганесян начальник Центру надання адміністративних послуг м.Ромни (Сумська обл.)
 
Дуже цікаво те, що у вас тут надаються соціальні послуги, у нас вони на меншому рівні розповсюджені в центрі, ми надаємо тільки пенсійного забепечення послуги, а у вас всі послуги тут взаємодіють, це по-перше. По-друге, йдуть електронні всі послуги, у нас електронних послуг ще немає, як введені на такому рівні, як у вас.
 
Наталія Ткач заступник директора департаменту надання адміністративних послуг Київської міської держадміністрації
 
Дуже гарний центр, перш за все, це зручно для мешканців міста. В даному центрі зібрані всі ті послуги від початку, скажімо так, до кінця, що потрібно, як звичайному громадянину, так і підприємцю.
 
Тож отриманий досвід, зазначили представники асоціації, тепер впроваджуватимуть у себе на місцях.