Опыт Харькова в работе по реабилитации детей с умственными недостатками готовы внедрять на территории области
Сьогодні вони малюють можна сказати високохудожні картини фарбами і навіть бісером. А ще кілька років томУ ледве тримали в руках пензлик та голку. Все це, кажуть фахівці, результат кроптікої роботи з розвитку дрібної моторики, що є одним із методів реабілітації дітей, які мають розумові та фізичні вади.
Вікторія викладач центру реабілітації дітей-інвалідів "Промінь"
Рука это орган речи, а речь это мышление и от того насколько мы развиваем моторику, мы развиваем мышление. Это всё на развитие фантазии, она ведь у них полностью отсутствует изначально, они сами не могут этого сделать.
А ще більшість з них не могли розмовляти і рухатися. Сьогодні декламують вірші, танцюють і займаються хоровим співом. І це ще один метод реабілітації – арт-терапія. Результати роботи фахівців центру дітей-інвалідів "Промінь" наочні. Втім, зазначають, є і потреби : у покращенні матеріально-технічної бази, ремонті приміщень, потрібен і шікльний автобус.
Світлана Горбунова-Рубан заступник міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення
Все эти моменты мы решили показать нашим депутатам в связи с тем, что в бюджетный вопрос мы будем включать все наши потребности, мы будем аргументировать почему нам надо сделать ремонт, почему нужно приобрести транспортное средство. И вы же знаете лучше один раз увидеть, чем сто раз услышать.
Роботу співробітників Центру важко переоцінити, кажуть фахівці, адже вони навчають цих дітлахів жити як всі. Тож такий досвід Харкова в питанні реабілітації дітей-інвалідів вже готові впровадити і на обласному рівні.
Юрій Шпарага директор Департаменту соціального захисту населення
Харьков, территориальная громада и если на её примере строить отношения с такими детьми, то как это сделать в территориальных громадах. Поэтому ещё раз повторюсь опыт этот положительный для области сегодня, тот опыт, который накоплен здесь, бесспорно его надо распространять.
Адже і в області тисячі дітей, які мають розумові вади потребують підтримки і допомоги.