Опыт Харькова в работе “Прозрачных офисов” – пример для Украины, заключили винницкие специалисты

18.05.2018 15:24   -
Автор:
У "Прозорому офісі" Шевченківського району не зовсім звичайні відвідувачі – фахівці у сфері соціального захисту з різних регіонів України та представники Міністерства соціальної політики. Щоправда, навідались не за послугами, а за досвідом роботи Харкова в сфері надання соціальних послуг. Адже на сьогодні вони найбільш затребувані, тож, кажуть, такі офіси планують створити і у своїх містах. 
 
Вікторія Точена заступник Бахмутського міського голови з соціальних питань 
 
Я вважаю, що організовано на 12 балів. Є до чого відпрацьовувати, скажу так, нашу технологію. На сьогоднішній час у нас планується будівництво такого центру. Ми зараз у процесі. За 24 місяці ми повинні закінчити реалізацію проекту щодо створення свого соціального офісу. 
 
Лілія Хрущ директор Департаменту праці та соцзахисту населення Новоград-Волинської міськради (Житомирська область)
 
Враження дуже гарні. Чи є в нас такий. В нас йде зараз будівництво "Прозорого офісу" на ваш зразок, ми беремо ваші знання, те, що ви вже зробили і переймаємо до себе. 
 
Майже 300 видіів послуг для населення: призначення пенсій, субсидій, усіх видів державних допомог, пільг. І все це в одному місці, де створені комфортні умови як для відвідувачів так і співробітників. Ідея створення таких офісів повністю себе виправдала.  
 
Лариса Попова директор Департаменту соціальної політики м.Вінниці 
 
Мені здається, що Харків є прикладом  зараз також для всієї України і от сьогодні вся Україна сьогодні переймає досвід у міста Харкова.  
На сьогодні такий формат надання соцпослуг у Харкові, зазначила віце-мер Світлана Горбунова-Рубан, користується величезним попитом. Тільки "Прозорий офіс" Шевченківського району приймає близько 20-ти тисяч звернень на місяць.   
 
Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров'я і соціального захисту населення 
 
24 апреля исполнился год как открыт этот офис, больше 240 тысяч обращений. Это огромный массив работы и он обеспечивается в таком скоростном режиме. Сотрудники стали работать по-другому, философия работы изменилась, система контакта с людьми. Изменилась методология обработки документов и принятию по поводу них решений. 
 
І якість надання послуг надалі буде тільки вдосконалюватися, зазначила віце-мер. Адже Харків хоча і має виликий досвід з організації такої роботи, готовий не тільки ділитися своїм досвідом, а й переймати кращі практики інших регіонів.