Отримати послуги онлайн та без черг. У Харкові продовжують навчати цифровій грамотності
Отримати більшість міських послуг можна онлайн, всього у кілька кліків. Але про це знають ще не всі харків'яни. Саме тому у місті продовжують відкривати точки доступу до цифрової освіти. Де можна безкоштовно навчитися користуватись електронними сервісами міста.
Це вже друга точка доступу у Харкові. Знаходиться вона у Регіональному центрі надання послуг. Щодня з чотирнадцятої до вісімнадцятої години можна сюди прийти і підтягнути навички цифрової грамотності та отримати консультацію адміністратора.
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
Як ви бачите – це сучасно обладнане місце в доступному просторі. І основною метою створення якого, є надання можливості харків'янам дізнатися які електронні сервіси пропонує місто і як можна одержати електронні послуги в режимі онлайн. Як запланувати свій візит до центру; як попередньо зареєструватися в електронній черзі; як отримати довідки з порталу електронних сервісів; що таке Е-паркування; які електронні послуги надає Пенсійний Фонд.
Директор профільного Департаменту зазначає: неабиякої популярності серед відвідувачів здобула інформаційна платформа для пацієнтів helsi.me, де можна записатись до лікаря онлайн та подивитись необхідну інформацію щодо оформлення декларацій.
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
На прикладі нашого першого центру доступу, який ми відкрили ми можемо зробити висновок, що ця інформація турбує жителів міста Харкова, особливо зараз на період карантину. І таку допомогу ми надаємо, роз'яснюємо, як можна зареєструватися в особистому кабінеті та як можна спланувати свій візит до лікаря.
Самі ж відвідувачі відзначають – такий сервіс дає можливість зручно та швидко дізнатись необхідну інформацію. І при цьому не гаяти час на черги, а отримувати міські послуги практично не виходячи з дому.
Катерина Варіч відвідувачка центру доступу до цифрових можливостей
Я считаю, что в наше время это обязательное условие. Это значительно упрощает жизнь, особенно старшему поколению. Они будут чувствовать себя более уверенно, более социально защищенными. И такая услуга, я считаю просто необходима.
Партнерами міськради у реалізації цього проекту виступили учасники Kharkiv IT Cluster. Вони і надали необхідне обладнання. ІТ-спеціалісти вважають, що здобудки Першої Столиці слугуватимуть прикладом і для інших міст України.
Андрій Лесковський начальник юридичного департаменту ІТ-компанії, учасник Kharkiv IT Cluster
Такое партнерство дает невероятные результаты и для города, и для строительства, и для девелопмента и я думаю, что все даст свои плоды. Харьков изначально технологический город благодаря университетам, инженерам и крутым компаниям, которые здесь зарождались и которые дали рост украинским компаниям во Львове и Киеве.
У планах міськради відкрити такі точки у різних районах Харкова.