Переїзд на перетині проспекту Московського та Академіка Павлова. Реконструкція – на фінішній прямій
Реконструкція переїзду – завершується, кажуть шляховики. Бетонна основа – зроблена. Зверху міцного фундаменту – почали вкладати плити. Незабаром в них вмонтують ітрамвайні рейки нового зразка.
Денис Бєлунов помічник виконроба
-Высота рельсов другая. Из-за этого идёт переезд вровень с плитой и вровень с дорогами. Из-за этого когда машины переезжают, они могут не терять скорость, разрешённой в городе.
Та рейки не просто встановлять в отвір плити. Їх ще і зафіксують спеціальною полімерною речевиною. Так вимагає технологія.
Денис Бєлунов помічник виконроба
-Для того, чтобы химией убрать вибрации, которые идут от рельсов и от блуждающтх токов, которые могут распространятся во время плохой погоды.
Безшумний, міцний та із строком служби не менше двадцяти років, гарантують виробники. Таким буде переїзд на перетині Московського та Академіка Павлова. На його багатошаровий монтаж з міського гаманця виділено п'ятнадцять мільйонів гривень. Завершити роботи планують до Дня міста.
Сергій Дульфан директор Департаменту транспорту
-На 23 августа мы сдадим само пересечение. Но движение мы не откроем. Потому что мы будем разрабатывать прямой участок. Это будет первый участок европейского пути в Харькове.
Протягом всього трамвайного шляху – замість старих плит, які вже просіли, вкладуть бетонні, монолітні. В них, власне, також вмонтують рейки, укріплені спецречовиною. Остаточно завершити весь комплекс робіт планують до кінця року, підсумували у мерії.
Олена Завгородня