Перекресток Героев труда и Тракторостроителей открыли для транспорта

07.12.2018 14:56   -
Автор:
Це перехрестя вулиці Героїв праці з проспектом Тракторобудівників. Протягом трьох місяців ця ділянка дороги була повністю перекрита, як для автомобілістів так і для електротранспорту у зв'язку з реконструкцією трамвайного переїзду, – одного з найбільших у Харкові. Сьогодні зранку рух для автомобілів знову поновили. Щоправда, трамваї поки не курсують.
 
Сергій Дульфан директор Департаменту інфраструктури 
 
Переезд выполнен по новым уже технологиям. У нас заканчивается по прямой вставке после переезда по направлению Героев труда. И учитывая, что переезд был закрыт и у нас достаточно в плохом состояние находился участок трамвайного пути по пр. Тракторостроителей. От депо до Героев труда. Было принято решение на последней сессии оперативно выполнить полностью замену трамвайного пути. Там ведутся сегодня работы. Осталось уложить 11 рельсошпальных решеток. Так же к 20 декабря мы закончим работы и путевые и по регулировке контактной сети. Что позволит полностью обеспечить выпуск трамваев из депо. С 20 числа у нас по планам полное возобновление движения трамваев.
 
Протягом двох тижнів тут планують завершити всі заплановані роботи, що передбачені в рамках реконструкції переїзду.  Впорядкувати мережу, світлофори та провести благоустрій території, де велись будівельні роботи. Цей трамвайний переїзд, де зараз завершуються роботи – один із шести, де цьогоріч вдалось місту виконати капремонт. Плани на 2019, зазначив Сергій Дульфан, вже сформовані. І Харків продовжить оновлення трамвайних переїздів та трамвайного полотна для безпечного курсування електротранспорту. Під час формування бюджету Харкова на 2019 рік, на ці роботи вже заклали відповідне фінансування.       
 
Сергій Дульфан директор Департаменту інфраструктури 
 
В следующем году нас ждет  реконструкция переезда около Южного вокзала, в следующем году у нас запланированы работы по реконструкции двух переездов по Гольдберговской, которые мы пропустили, когда выполняли капитальный ремонт. На этих же участках будет выполнена реконструкция контактной сети. Вы знаете, мы подходим комплексно. 
 
На кожному об'єкті реконструкція проводиться виключно за новими технологіями. Завдяки яким переїзди довше служитимуть, вібрації зведені до мінімуму та і струм при курсуванні електротранспорту не гулятиме трамвайним полотном, кажуть спеціалісти. Бо основний конструктив схований під землею. 
 
Сергій Дульфан директор Департаменту інфраструктури 
 
Верх мы накрываем асфальтом. Это получается обычная автомобильная дорога. Улучшается технологическая скорость проезда по перекрестку, отсутствуют стыки асфальта, когда работают дорожники, прямое примыкание к рельсу. А весь конструктив находится  внизу. Используя этот конструктив, можно менять рельс не трогая основания. То есть бетон, который мы положили на переезде, он будет служить вечно. Можно менять рельс, можно менять только скрепление.
 
За останні роки, підкреслюють у профільному Департаменті, Харкову вдалось замінити десятки кілометрів трамвайних шляхів. Та кілька десятків трамвайних переїздів.