Первичный и вторичный рынок авто: прогноз на осень
Ані економічна криза, ані валютні коливання не похитнули ринок елітних автомобілів. Експерти прогнозують: саме машини цього сегменту найактивніше продаватимуться цієї осені.
Олег Назаренко генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів
Если гривня не сделает вираж, будут расти продажи и в бюджетном сегменте это машины, которые люди в основном берут за наличные. Хуже всего будут идти продажи в средней ценовой нише (машины за $12—20 тыс.) — самыми активными покупателями таких авто всегда были банковские заемщики.
В цілому ж, впевнені експерти, ринок нових автомобілів до кінця року нарощуватиме оберти. Прогнозоване зростання продажів – на рівні тридцяти відсотків.
Олег Назаренко генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів
Нужно учитывать сравнительную базу: год назад зима и весна для авторынка были полным провалом. Прошлой осенью пошло оживление, соответственно, статистика этих осенних месяцев будет уже не такой оптимистичной: месяц к месяцу рост будет в пределах 15%, так что по году мы выйдем на 30-процентное увеличение, или 56—58 тысяч проданных машин.
Буму на вторинному та спаду на первинному авторинку очікували експерти після скасування митного акцизу на ввіз старих авто з Європи. Втім, прогнози не справдились: суттєвого зменшення цін на вживані машини не відбулось. Тому й салони не надто втратили.
Анатолій Жуковський керівник автоцентру
Очень мало покупателей действительно хотят реально туда поехать и купить автомобиль. Да, мысли у всех есть, но все равно выгода не настолько велика, чтобы рисковать таким ообразом, ведь деньги немаленькие. Плюс ко всему, наше законодательство не дает возможности очень быстро и просто этот автомобиль растаможить. Плюс ко всему, чтобы этот автомобиль приобрести, нужно хотя бы понимать куда ехать, понимать затраты на дорогу, как это будет происходить. Знать язык.
Та й європейський вторинний ринок швидко відреагував на зміни в українському законодавстві – авто, що були у вжитку, розповідають експерти, одразу подорожчали на чотириста-п'ятсот євро. Великим нюансом, кажуть дилери, є й те, що перегнану з Європи автівку не можна ні продати раніше, ніж за рік після покупки, ні навіть дати у тимчасове користування. Тому справді негативним фактором для первинного ринку, кажуть експерти, стало не затвердження законопроекту тридцять два п'ятдесят один про скасування митного акцизу, а скоріш курсові коливання. Втім, дехто на хвилі девальвації гривні зумів і зекономити.
Анатолій Жуковський керівник автоцентру
Когда сформирован склад выкупленных у импортеров автомобилей в гривне, который бывает – компания-дилер сделала себе определенный запас и автомобиль уже стоит в гривне и цена формируется в гривне. Цена за границу уже оплачена, цена стоит в гривне. И, соответственно, когда есть скачек курса, у людей сбережения бывают в валюте, тогда немножко выгоднее покупать.
Незмінною, прогнозують спеціалісти, залишиться ситуація на ринку екоавтомобілів. Продажі електрокарів як були, так і залишаться низькими – українцям вони просто-напросто не по кишені. І навіть нульове мито для електрокарів, яке запровадили народні обранці, щоб популяризувати екологічні авто, ситуацію не змінило – знижка у вісімсот доларів при вартості електрокару у двадцять п'ять тисяч, кажуть експерти, виглядає просто смішно.