Підказали, заспокоїли, оформили: де та як працює контакт-центр з питань програми «єВідновлення»
Втратити дім – страшно. Але ще страшніше залишитися з бідою наодинці. У Харкові контакт-центр з питань програми «єВідновлення» став місцем, де кожен може отримати підтримку, роз’яснення і покрокову допомогу. Нове приміщення, нові можливості – і вже сотня звернень.
«Заходиш – і одразу відчуваєш: тут допоможуть. Підкажуть, пояснять, підтримають» – говорять відвідувачі контакт-центру з питань програми «єВідновлення». Серед них сьогодні і пані Раїса. Війна не оминула жінку стороною, країна та місто ж не залишили наодинці з бідою.
РАЇСА ВІДВІДУВАЧКА КОНТАКТ-ЦЕНТРУ З ПИТАНЬ ПРОГРАМИ «ЄВІДНОВЛЕННЯ»
Після оцих обстрілів, атак оцих всіх, звісно, зруйноване майно. Балкон, балконна рама, полетіло все. Плита теж трішки є. Я ж тепер дізналася, що «єВідновлення», можна в цю організацію звертатися і тут допоможуть. Прийшла сюди. Ну дуже гарне обслуговування. Дівчатка дуже гарні. Допомагали мені усе. Як зайти в дію, як це все зареєструвати, як там все це зробити. Повністю я задоволена, звичайно. У мене слова кращого немає. Чудово! Розумнички! І уважні, і допомагають, і все підказують «не хвилюйтесь, ми вам все розкажемо, все, все, все.
Необхідні послуги пані Раїса отримала за новою адресою – вулиця Спецпідрозділу Кракен, 4Б. Сюди контакт-центр переїхав зовсім нещодавно, однак робота вже кипить на повну. Лише за кілька днів фахівці опрацювали звернення близько сотні громадян із найрізноманітнішими запитами.
ІРИНА ПАЩЕНКО ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙ ЖКГ ХМР
Наш контакт-центр допомагає мешканцям, які до нас звертаються в поданні заяви по програмі «єВідновлення», якщо в заявника є застосунок «Дія», формуванні витягу про несудимість, якщо в заявника є застосунок «Дія». Консультація, поетапна обробка заявки, які відомості будуть приходити в застосунок «Дія». Які статуси «Дія» буде показувати, що вони означають. Які терміни на оскарження мають бути, коли можна це оскаржити.
А от на питання «Коли саме надійде компенсація?» у контакт-центрі відповіді дати не зможуть. Адже це – вже не зона відповідальності міста. Річ у тому, що програма «єВідновлення» є державною. Рішення про виплати приймається в столиці та залежать від фінансування Міністерства розвитку громад та територій України – саме воно є розпорядником коштів.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ІРИНА ПАЩЕНКО ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙ ЖКГ ХМР
Задача контакт-центру – опрацювати заяву з моменту її отримання з реєстру пошкодженого та знищеного майна і до внесення останнього документа – це рішення громади. Далі вже нарахування компенсації залежить від наявності коштів на бюджетному рахунку Міністерства розвитку громад та територій України.
До речі, переїзд контакт-центру до нової адреси був стратегічним рішенням – локацію обрали з урахуванням безпекових міркувань, зручності для людей та можливості отримання комплексної допомоги. Вона стала доступною, бо контакт-центр перемістився прямо до простору адаптації в місті «Свій».
ІРИНА ПАЩЕНКО ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙ ЖКГ ХМР
Ми переїхали, знаходимося зараз в просторі адаптації «Свій». Громадянам зручніше буде звертатися за новою адресою, тому що вони окрім нашої консультації зможуть отримати ще психологічну допомогу, юридичну допомогу і фінансову допомогу від благодійних фондів, які знаходяться в цьому центрі.
Простір адаптації «Свій» уже понад рік залишається місцем підтримки і турботи – і харківʼянам, і внутрішньо переміщеним особам тут допомагають не лише словом, а й цілим спектром різноманітних послуг.
КСЕНІЯ ТУМАНОВСЬКА КООРДИНАТОРКА ПРОСТОРУ АДАПТАЦІЇ У МІСТІ «СВІЙ»
В нашому просторі надаються юридичні консультації, психологічні консультації, консультації і допомога соціального працівника. Карʼєрний консультант в нас є. Представник обласного центру зайнятості чергує також в просторі. Також в просторі відбувається реєстрація на багатоцільову грошову допомогу від УВКБ ООН і також ми в просторі організовуємо різні події і заходи для мешканців міста і ВПО.
Серед найпопулярніших запитів, із якими приходять відвідувачі до простору, консультування щодо відновлення документів, психологічна підтримка, участь у групах за інтересами та юридичні поради щодо права власності.
КСЕНІЯ ТУМАНОВСЬКА КООРДИНАТОРКА ПРОСТОРУ АДАПТАЦІЇ У МІСТІ «СВІЙ»
Основна мета простору – максимально допомогти як ВПО адаптуватися на новому місці проживання, так і іншим мешканцям міста, які постраждали від війни знайти допомогу у відновленні документів, психологічну підтримку, знайти нові горизонтальні звʼязки.
Нещодавно простір адаптації «Свій» відзначив свій перший День народження. Цей рік став справжнім шляхом розвитку. Те, що починалося як місце для кількох видів консультацій, перетворилося на потужний центр допомоги. І з кожним місяцем простір лише розширює свої можливості.
КСЕНІЯ ТУМАНОВСЬКА КООРДИНАТОРКА ПРОСТОРУ АДАПТАЦІЇ У МІСТІ «СВІЙ»
Цей рік ми продовжуємо з тим, що у нас додалися партнери, які проводять різні заходи і події, надають консультації. На сьогодні в роботі простору залучені такі партнери, як Харківське обласне товариство Червоного Хреста, AРС, Інтерсос, «Проліска», Обласний центр зайнятості. Також днями до нашого центру доєднався консультаційний центр «єВідновлення». І це також про розширення сервісів, які актуальні для мешканців міста.
ОСТАННІ НОВИНИ