Пільги на проїзд

09.11.2012 18:55   -
Автор:

Ветеран праці Іраїда Лутицька часто їздить в маршрутках. У справах, за покупками, або просто в гості до онуків. Безкоштовний проїзд дуже доречний.  

Іраїда Лутицька ветеран праці

-Конечно, а иначе не проживёшь. Если мне проехать вот это всё – я потом не то, что за квартиру, за питание. Я заплачу за квартиру, на проезд – и мне на кусочек хлеба не отанется.

На пільгу безкоштовного проїзду мають право й інваліди, і діти війни, і багатодітні родини. Усього – двадцять сім різних категорій. Маршрутчики перевозять таких чимало.

Руслан Гуде водій

-Процентов 20 примерно от кассы общей.

Усього в усіх видах транспорту перевозять сімсот тридцять п*ять тисяч пільговиків. За законом, водії не отримують живих грошей на руки. Їм держава перераховує компенсацію. Але цього року на рахунок транспортників прийшла не уся сума.

Антон Новіков начальник Головного управління промисловості, транспорту і зв’язку ХОДА

-Госбюджетом Украины на 12 год в Хар области на компенсацию потерь доходов. Перевозчиков за льготный проезд отдельных категорий граждан всеми видами транспорта предусмотрена была субвенция в сумме 88,5 млн грн или 20% от минимального необходимого уровня.

Перевізники пропонують власний, вигідний для себе варіант вирішення проблеми.

Микола Шевченко директор підприємства з автоперевезень

-Я сторонник того, что перевозчики сами формировали стоимость проезда. Если поставить завтра стоимость те же 10 грн-15 грн, то никто не будет ехать. И перевозчик остановится. Т.е. здесь мы найдём золотую середину, рынок каким-то образом это отрегулирует.

Але інтереси пасажирів – понад усе, переконані в міськраді. Саме тому схема незмінна: перевізники пропонують тариф, але ухвалює його саме міськвиконком. У мерії суворо контролюють, аби офіційний тариф був вивіреним та обГрунтованим. І враховував не лише затратні частини на перевезення пасажирів. А й був соціально виправданим. Щодо проїзду пільговиків чиновники впевнені – слід шукати альтернативу компенсації.

Антон Новіков начальник Головного управління промисловості, транспорту і зв’язку ХОДА

-Уже давно назрела необходимость замены льгот, как формы соцзащиты населения на адресную и денежную помощь. Этот вопрос является актуальным и требует скорейшего решения только на госуровне.

Звичайно, останнє слово у пільговому питанні мають поставити парламентарі. Та чиновники одностайні – у будь-якому випадку потрібно зберегти соціальні гарантії для перевезення усіх категорій пільговиків.

Олена Завгородня Євгеній Дроботов Харьковские Известия