Юлія студентка І курсу
-Каждый предмет в разном корпусе находится и нам далеко ходить и перерыв десять минут.
Саме через це дівчині доводиться більше викладати грошей на проїзд у громадському транспорті. До кожного корпусу, говорить Юлія, ще треба дістатись. Але така проблема не тільки в неї. І з нею ще навесні студенти звернулись до народного депутата Валерія Писаренка.
Валерій Писаренко народний депутат України
-После встречи со студентами, одной из встреч в медуниверситете этот вопрос был поднят. На мой запрос Харьковская мерия и Харьковский городской голова Геннадий Кернес отозвались. И мы сегодня имеем льготу для студентов, которые уже могут пользоваться на проезд на наземном транспорте.
Пільги студентам повернули, для вишів третього -четвертого рівня акредитації. Для їх отримання необхідно звернутись до профкому навчального закладу і написати відповідну заявку. Далі- придбати проїзний квиток. На один вид наземного транспорту у сто двадцять поїздок, він коштує сто вісімдесят гривень. На два види транспорту, сто дев"яносто п"ять гривень, і це сто тридцять поїздок. Та студенти купуватимуть їх за півціни. У цьому й полягає пільга.
Андрій студент І курсу
-Вернули в этом году льготы, девяносто девять гривен за месяц, на трамвай и на троллейбус.
Роман Шаповал начальник ГУ науки та освіти Харківської облдержадміністрації
-Реализовано порядка тысячи двухсот пятидесяти заявок от высшых учебных заведений третьего-четвертого уровня акредитации по льготному проезду в наземном электрическом транпорте. Считаю, что та цифра, которую я назвал, она безусловно будет скоректирована в октябре.
Цифра буде скорегована, адже проїзний дається на місяць. Тож заявку потрібно подавати до десятого числа поточного місяця. П"ятдесят відсотків знижки студенти мають й на проїзд у метро. На наземний транспорт пільги впродовж багатьох років у місті не діяли,-кажуть освітяни. Були проблеми із компенсацією грошей державою відповідним комунальним підприємствам. Вперше в Україні це зобов"язання на себе взяло місто. Для цього спеціально розробили механізм повернення грошей.
Сергій Дульфан директор Департаменту транспорту та зв'язку
-Доходы распределялись тридцать процентов балансосодержателю, а семьдесят процентов Фонду комунального имущества, то есть в бюджет города Харькова. По данным предприятим в связи с тем, что город берет на себя компенсацию пятидесяти процентов, сто процентов дохода от аренды коммунального имущества остаются у предприятий.
Ця пільга на проїзд у громадському транспорті,- каже Сергій Дульфан, буде діяти до двадцять восьмого червня дві тисячі тринадцятого року. Тобто до кінця навчання. Далі- її поновлять.
Євгенія Кутнова, Євген Шинкаренко.Харьковские Известия