По улице Академика Павлова – ремонт трамвайных путей
По вулиці Академіка Павлова – знімають трамвайні рейки. На ділянці від п"ятнадцятої лікарні до Салтівського провулку.
Олена Завгородня кореспондент
На цій ділянці рейки не змінювалися майже 30 років. За цей час колії розхиталися настільки, що коли ними рухався трамвай, це чули мешканці навколишніх будинків. Бо гуркіт був дуже сильний.
Тому тут – капітальна заміна. Спочатку демонтують зношені рейки, потім – викопують дерев'яні шпали. Вони вже настільки згнили, кажуть фахівці, що почали розсипатися.
Євген Лапченко старший майстер служби колії КП "Міськелектротранссервіс"
Шпалы, особенно деревянные, пришли в полную негодность. Да и рельсы не в самом лучшем состоянии. Определяем мы это всё даже визуальным путём, не используя какие-то инструменты. Видно, что пора что-то делать.
І таки роблять. Колії розбирають і монтують їх з нових рейок та шпал. І так ділянка за ділянкою.
Оксана харків'янка
Если можно, пускай заменят, конечно на более безопасные, более шумопоглощающие рельсы.
Андрій харків'янин
Потому что рельсы уже не соответствуют тем нагрузкам, на которые они расчитывались раньше. Поэтому всё надо меняь уже, всему есть свой срок.
Для якісної роботи, по вулиці Академіка Павлова перекрили рух двох трамвайних маршрутів: під номером шість та вісім. Та не на весь день, а частково.
Володимир Брусенцов начальник служби колії КП "Міськелектротранссервіс"
Мы взяли специально короткое закрытие, с 10 до 3-х. И в принципе, утром и вечером мы обеспечиваем перевозку, ну а днём прийдётся потерпеть жителям города.
У такому режимі трамваї ходитимуть протягом трьох днів. Та вже наступного тижня, говорять фахівці, на цій ділянці роботи знову продовжаться.
Володимир Брусенцов начальник служби колії КП "Міськелектротранссервіс"
На следующей неделе будет приведена кривая в порядок. Кривая вот эта, поворот на Салтовское шоссе, она практически изношена. И там только текущим ремонтом удержать её практически невозможно. Поэтому мы заменим эту кривую и дальше по Салтовскому переулку будем менять там ещё 100 метров. Тогда мы сможем обеспечить бесперебойное, безопасное движение.