Станція метро "Південний вокзал". До платформи прибуває електропоїзд, у третьому вагоні якого сталося загоряння. Повідомлення про інцидент отримує машиніст, який зупиняє рухомий склад на платформі та невідкладно починає гасити пожежу. Пасажирів еквакуюють зі станції. На місце прибувають рятувальники та медики. Двоє пасажирів все ж таки залишилися у вагоні та знепритомніли. Постраждалим надають першу невідкладну допомогу.
Це легенда навчань, в яких взяли участь співробітники служби з надзвичайних ситуацій, правоохоронці, медики та співробітники метрополітену. Їхнє завдання – покроково відпрацювати дії під час пожежі. У навчаннях задіяли 12 працівників станції "Південний вокзал": контролерів, чергового, начальника станції, 11 одиниць техніки та 76 чоловік особовго складу Служби з надзвичайних ситуацій. Рятувальники наголошують: успіх при гасінні пожежі залежить, в першу чергу, від дій машиніста та співробітників метрополітену. І одразу наводять приклади трагедій у Лондонській та Бакінській підземках, коли внаслідок халатності працівників загинули люди та пожежні.
Олександр Волобуєв начальник ГУ ДСНС України у Харківській області Я вже говорив вам на прикладі Бакінського метрополітену, коли машиніст прийняв рішення і зупинив поїзд у вузькому тунелі. Туди ні рятівники не могли підібратися. Як по наших навчаннях, машиніст сразу оголосив, що сталася така ситуація, вивів поїзд на перон, на платформу, відкрив усі двері і надав змогу людям евакуюватися.
Втім, безпека пасажирів залежить не лише від співробітників метрополітену й рятувальників, а й від них самих.
Олександр Волобуєв начальник ГУ ДСНС України у Харківській області Пожежі на об'єктах метрополітену характеризуються швидким розповсюдженням вогню, сильним задимленням, можливим винекненням паніки, серед людей, які знаходяться на станції.
Олексій Бітнер прес-секретар КП "Харківський метрополітен" Пассажирам нужно сохранять спокойствие, а также придерживаться тех инструкций, которые дает машинист по связи "машинист-пассажиры", а также звучат на платформах метрополитена.
Цього разу рятувальники ліквідували наслідки загоряння на станції протягом 12 хвилин. І такі навчання, наголошують у метрополітені, відбуватимуться регулярно, аби пасажири харківської підземки відчували себе у безпеці та не боялися за своє життя.