Правоохранители бессильны перед проблемой нарушений скоростного режима на дорогах
Сто п'ятдесят п'ять ДТП. Вісімнадцять загиблих та двісті п'ять постраждалих. Така дорожня статистика по Харківській області менш ніж за місяць. Найрозповсюдженішою причиною пригод на дорогах, розповідають в Управлінні національної поліції, нерідко стає зневага банальних правил безпеки водіями.
Олег Ніконенко старший інспектор Управління превентивної діяльності ГУ НП України в Харківській області
Та кількість дорожньо-транспортних пригод і наслідки дорожньо-транспортних пригод, вони напряму пов'язані саме з порушеннями водіями швидкісного режиму. Звичайно, при перевищені швидкості встановленої, особливо, якщо це виїзд на зустрічну смугу, трапляються дорожнь-транспортні пригоди, і наслідки таких пригод жахливі. Як правило, це багато загиблих, травмованих, це серьйозні травми і каліцтва.
Перед проблемою порушень швидкісного режиму, та як наслідок, перед проблемою значної смертності на дорогах, поліція залишається безсилою. Cлужба ДАІ ліквідована в рамках реформи МВС. Нова ж поліція на хоч якісь реальні заходи просто не має права. Все, що можуть зробити поліцейські – провести профілактичну бесіду із водієм чи зробити йому усне зауваження.
Олег Ніконенко старший інспектор Управління превентивної діяльності ГУ НП України в Харківській області
Основними змінами і доповненнями до законодавства не передбачено використання автоматичної фото і відеофіксації порушень швидкісного режиму. На сьогоднішній день на території Харківської області працівниками дорожньо-патрульної служби не використовуються прилади для вимірювання швидкісного режиму.
За планом посадовців, фіксувати порушення ПДД має автоматична система. Втім, систем автофіксації – дорожніх камер, в Україні поки що всього три – одна в Києві і дві – в Одессі. Про строки, в які вони мають з'явитись в інших містах та навести лад на українських дорогах, владники поки що не кажуть.