Правоохранители бессильны перед проблемой нарушений скоростного режима на дорогах

31.08.2016 15:31   -
Автор:
Сто п'ятдесят п'ять ДТП. Вісімнадцять загиблих та двісті п'ять постраждалих. Така дорожня статистика по Харківській області менш ніж за місяць. Найрозповсюдженішою причиною пригод на дорогах, розповідають в Управлінні національної поліції, нерідко стає зневага банальних правил безпеки водіями. 
 
Олег Ніконенко старший інспектор Управління превентивної діяльності ГУ НП України в Харківській області
 
Та кількість дорожньо-транспортних пригод і наслідки дорожньо-транспортних пригод, вони напряму пов'язані саме з порушеннями водіями швидкісного режиму. Звичайно, при перевищені швидкості встановленої, особливо, якщо це виїзд на зустрічну смугу, трапляються дорожнь-транспортні пригоди, і наслідки таких пригод жахливі. Як правило, це багато загиблих, травмованих, це серьйозні травми і каліцтва. 
 
Перед проблемою порушень швидкісного режиму, та як наслідок, перед проблемою значної смертності на дорогах, поліція залишається безсилою. Cлужба ДАІ ліквідована в рамках реформи МВС. Нова ж поліція на хоч якісь реальні заходи просто не має права. Все, що можуть зробити поліцейські – провести профілактичну бесіду із водієм чи зробити йому усне зауваження. 
 
Олег Ніконенко старший інспектор Управління превентивної діяльності ГУ НП України в Харківській області
 
Основними змінами і доповненнями до законодавства не передбачено використання автоматичної фото і відеофіксації порушень швидкісного режиму. На сьогоднішній день на території Харківської області працівниками дорожньо-патрульної служби не використовуються прилади для вимірювання швидкісного режиму. 
 
За планом посадовців, фіксувати порушення ПДД має автоматична система. Втім, систем автофіксації – дорожніх камер, в Україні поки що всього три – одна в Києві і дві – в Одессі. Про строки, в які вони мають з'явитись в інших містах та навести лад на українських дорогах, владники поки що не кажуть.