Представители ЕБРР проинспектировали харьковскую подземку

13.06.2017 15:04   -
Автор:
У Харкові з робочим візитом місія Європейського банку реконструкції та розвитку. Відразу після аеропорту делегати спустились в харківську підземку. Проїхалися з проспекту Гагаріна до майдану Конституції. На станції метро "Історичний музей" перший віце-мер Ігор Терехов презентував для представників ЄБРР інвестиційний проект будівництва метрополітену в бік аеропорту. 
  
– Если говорить о результатах инвестиционного проекта, мы получим, мультипликативный эффект. Начиная от рабочих мест, потому, что это нужно будет строить метрополитен с одной стороны, с другой стороны будут развиваться территория, будет развиваться городская инфраструктура. Поэтому для нас это  архиважный инфраструктурный проект. 
 
Наталія Лінник директор КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену" 
 
Стоимость инвестиционного проекта составляет 387 млн. Из них 320 млн. евро – это кредитные средства. Финансирование будет происходить двумя банками 50/50. 160 млн. евро будет банк ЕБРР и 160 млн. евро это ЕИБ. 
 
Європейський банк реконструкції та розвитку це якраз один з тих банків на пару з яким місто планує реалізувати інвестиційний проект розвитку харківського метрополітену. Він передбачає будівництво станцій метро "Державінська", "Одеська", зведення електродепо на Олексіївці. Також місто планує закупити рухомий склад для метро. Мова йде про 85 вагонів.
 
Філіп Беннетт перший віце-президент ЄБРР 
 
Залишилось небагато, всього один-два документи нам необхідно отримати для узгодження цього проекту на рівні Уряду. Далі ми його представимо на засіданні Ради директорів у вересні, після цього пдіпишемо юридичну документацію і вже можна буде перейти бепосередньо до реалазіції проекту. Але не дивлячись на ці речі, які залишилось зробити,  я вважю, що ми дуже близькі до реалізації цього проекту. Завтра під час зустрічі з Прем'єр-міністром Гройсманом ми розповімо йому про нашу поїздку, розкажемо, як ми хочемо прискорити  підготовку та перехід до реалізації цього проекту, адже він дуже важливий. І ми сподіваємось, що почуємо від нього слова підтримки і гарантію того, що це буде.
 
У разі, якщо інвестиційний проект розвитку метрополітену буде втілений в життя, то новими станціями метро "Одеська" та "Державінська" щодоби будуть користуватися більше 150 тисяч харків'ян та гостей Першої столиці.