"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Прогноз авторынка на осень: повлияло ли на продажи снижение акцизов и почему украинцы покупают бу электрокары

Буму на вторинному та спаду на первинному авторинку очікували експерти після скасування митного акцизу на ввіз старих авто з Європи. Втім, прогнози не справдились: суттєвого зменшення цін на вживані машини не відбулось. 
 
Анатолій Жуковський керівник автоцентру
 
Очень мало покупателей действительно хотят реально туда поехать и купить автомобиль. Да, мысли у всех есть, но все равно выгода не настолько велика, чтобы рисковать таким образом, ведь деньги немаленькие. Плюс ко всему, наше законодательство не дает возможности очень быстро и просто этот автомобиль растаможить. Плюс ко всему, чтобы этот автомобиль приобрести, нужно хотя бы понимать куда ехать, понимать затраты на дорогу, как это будет происходить. Знать язык. 
 
Великим нюансом, кажуть дилери, є й те, що перегнану з Європи автівку не можна ні продати раніше, ніж за рік після покупки, ні навіть дати у тимчасове користування. Завдяки таким нюансам в тому числі, зазначають експерти, зростання попиту спостерігається на первинному ринку авто. До кінця року дилери планують вийти на тридцятивідстковий показник збільшення продажів.
 
Олег Назаренко генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів
 
Нужно учитывать сравнительную базу: год назад зима и весна для авторынка были полным провалом. Прошлой осенью пошло оживление, соответственно, статистика этих осенних месяцев будет уже не такой оптимистичной: месяц к месяцу рост будет в пределах 15%, так что по году мы выйдем на 30-процентное увеличение, или 56—58 тысяч проданных машин.
 
Негативними факторами для первинного ринку, кажуть експерти, стало не затвердження законопроекту тридцять два п'ятдесят один про скасування митного акцизу, а скоріш курсові коливання. Втім, дехто на хвилі девальвації гривні зумів і зекономити.
 
Анатолій Жуковський керівник автоцентру
 
Когда сформирован склад выкупленных у импортеров автомобилей в гривне, который бывает – компания-дилер сделала себе определенный запас и автомобиль уже стоит в гривне и цена формируется в гривне. Цена за границу уже оплачена, цена стоит в гривне. И, соответственно, когда есть скачек курса, у людей сбережения бывают в валюте, тогда немножко выгоднее покупать.
 
Більш вигідні у використанні, та дорогі при придбанні електромобілі в Україні вспупереч загальноєвропейській тенденції як і раніше не користуються значним попитом. Єдина надія для первинного ринку електроавтомобілів, кажуть експерти, введення пільг за європейським прикладом, де держава компенсує значну частину вартості електрокару потенційному покупцю.