Региональный центр услуг – один из самых лучших, которые я видела,- главный редактор «fDi Magazine» (специздание «Financial Times»)

18.05.2018 16:16   -
Автор:
Регіональний центр послуг. З візитом тут головний редактор «fDi Magazine» – спецвидання "Financial Times ". Кортні Фінгар приїхала, щоб ознайомитися з роботою центру. Не порушуючи робочого процесу, гостя оглядає кожний сектор. На собі випробовує якість і оперативність оформлення біометричного паспорту. Та навіть погодилася в медпункті виміряти свій артеріальний тиск. 
 
Кортні Фінгар головний редактор «fDi Magazine» (спеціалізованого видання «Financial Times»)
 
Дійсно, мене дуже вразив цей центр. І я помітила, що місцева влада дуже ним пишається. І я з ними погоджуюсь. Я підтверджую, що це так і повинно бути, цим центром потрібно гордитися. Навіть на перший погляд: дизайн, все, що створено всередині, видно скільки всього було зроблено, скільки важкої праці для того, щоб  цей центр був доступний  для всіх містян і був відкритий.  
 
Кортні Фінгар під час відвідин Регіонального центру послуг цікавиться всім. Звертаючи увагу на кожну деталь. Весь час занотовує все побачене і почуте у свій журналістський блокнотик.   
 
Кортні Фінгар головний редактор «fDi Magazine» (спеціалізованого видання «Financial Times»)
 
Я відвідала сотні країн, дуже багато країн. Я побувала в багатьох державних об'єктах, побідних установах, але, відвідавши ваш центр, ну я хочу сказати, що він один із найкращих. Він один з тих найкращих, в яких я була. Те, що тут дуже багато приділено уваги відкритості і прозорості, я вважаю, що в цілому для України це є дуже важливим. І цей центр і підхід його роботи може послужити моделлю для всієї України. Тому, що для України дуже важлива відкритість і протидія корупції.
 
Понад чотири сотні послуг різного характеру. Щодня до трьох, а то й до чотирьох тисяч відвідувачів. Все це – реалії, в яких живе Регіональний центр послуг. Навіть при високих оцінках українських та міжнародних колег і дипломатів, підкреслюють у мерії, Регіональний центр налаштований і надалі піднімати планку :якості, доступності та відкритості.  
 
Вікторія Кітайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
 
Мы постоянно улучшаем качество обслуживания наших заявителей. Мы для этого специально обучаем персонал новейшим технологиям, подходам, стандартам  обслуживания. Планы у нас далеко идущие. Мы не останавливаемся на том перечни услуг, которые есть. Мы постараемся максимально сосредоточить услуги, наиболее востребованные, в одном месте. И у нашего Регионального центра большое будущее. Это стандарт организации работы, стандарт, каким должен быть центр для предоставления комплекса услуг.
 
На завершення свого візиту до Регіонального центру, Кортні Фінгар ділиться,  занотовувала все неспроста. Незабаром планує на шпальтах свого видання "Financial Times. Magazine" розповісти міжнародній бізнес-спільноті про Харків і Регіональний центр послуг. 
 
Кортні Фінгар головний редактор «fDi Magazine» (спеціалізованого видання «Financial Times»)
 
Я буду писати про те, наскільки Харків відкритий для міжнародного бізнесу. Я побачила, що тут є дуже доступними послуги для відкриття бізнесу. І саме це в матеріалі я відзначу за основне.