Регистрация недвижимости проходит теперь только в Центре предоставления админуслуг
Будівництво об'єкту, введення його в експлуатацію, реєстрація цього ж об'єкту, вирішення питань земельного характеру. Документи про все це тепер можна отримати тільки у центрі надання адміністративних послуг. Реєстраційні повноваження перейшли саме до цього органу в рамках децентралізації влади.
Олег Дробот радник Харківського міського голови
То есть заявитель приходит только в центр предоставления административных услуг на Красношкольную набережную, 26. Там он подает пакет документов, там его консультируют по вопросам регистрации недвижимости, там же он забирает готовое решение по результату рассмотрения своих документов. Смыслом децентрализации и дерегуляции бизнеса является то, чтобы исключить контакт заявителя с тем чиновником, который предоставляет соответствующую административную услугу.
Реєструвати нерухомість скоро будуть і в районах, -розповідає Олег Дробот. Як тільки центральний офіс відпрацює алгоритм, одразу цю послугу надаватимуть й там. Крім того, з початку наступного року до органів місцевого самоврядування мають перейти й повноваження у сфері реєстрації бізнесу.
Олег Дробот радник Харківського міського голови
Наш центр города Харькова над этим вопросом уже активно работает. Мы сегодня подключаем администраторов к реестру, мы сегодня ведем их обучение, разрабатываем алгоритмы и в самом ближайшем будущем, безусловно, мы презентуем харьковчанам доступную административную услугу в сфере регистрации бизнесса.
Взагалі у адміністративних центрах вже надають більше ста п'ятдесяти послуг. Харків першим відкрив ці центри і його досвід перейняли інші міста.