Регистрационная служба Харьковщины продолжает реорганизационные проверки

02.11.2013 23:45   -
Автор:

Реєстраційна служба Харківщини продовжує реорганізаційні перевірки. Все робиться для того, каже обласний начальник Олег Дробот, щоб покращити якість надання адмінпослуг у районах та прибрати всі недоліки, які були на початку роботи: численні черги, брак спеціалістів, необлаштованість робочих місць.
Реєстраційна служба Ізюма. Як і в попередніх візитах, ревізор звертає увагу на все: і на стан приміщення, і  на архів, і навіть те, якою повинна бути інформація на стендах. Провів Олег Дробот і нараду із співробітниками, поспілкувався із відвідувачами.

– Ваше мнение о работе регистрационной службы? С каким вопросом вы обратились?
– У меня муж умер, я переоформляю на себя дом.
-Наследство, да?
-Наследство.
-Наверное с запросом информационным обратились от нотариуса, да?
-Понятно, нотариус у вас государственный?
-Да.
-Сформировал вам запросы и вы пришли сюда?
-Да.
– Вас проконсультировали здесь?
-Да, начальник службы.
-Как это проходило? Когда вы пришли за консультацией? Как быстро все проходило?
-Сегодня пришла, сегодня получила.
-Хорошо.

Ізюмський реєстраційний підрозділ служби працює вже десять місяців. За цей час в роботі установи виникало чимало проблем, каже її керівник, однак, завдяки спільній праці з обласним начальником та місцевою владою, всі вони з часом вирішуються. А от щодо кадрів, не приховують в реєстраційній службі, спеціалісти з вищою юридичною освітою завжди потрібні.

Руслана Горбань начальник реєстраційної служби Ізюмського районного управління юстиції

-Це проблемне питання, але ми його намагаємося вирішити, ми проводимо бесіди з юристами, які мешкають в місті Ізюм, намагаємося їх до себе заманити.

Про те, що реєстраційна установа поступово налагоджує роботу, кажуть не лише її представники, а й очільники Ізюмського району.

Валерій Білокудря голова Ізюмської районної адміністрації

-Всем известно, что это новая структура, которая требует внимания на первых этапах развития, я благодарен Олег Игоревичу, что он приехал сюда, чтобы совместно все вопросы организационного плана решить . Это прежде всего не совсем удовлятворяет нас помещение, где находится регистрационная служба, не так для работников, как для посетителей, потому что оно находится в почте, поэтому, естественно, немножко тесновато, что касается самой работы. Замечаний как таковых нет, но на первом этапе – это объективно, это нормально, если есть рабочие вопросы, которые нужно порешать.

Реєстраційна служба Ізюма, підбиває підсумки візиту Олег Дробот, має свої особливості. Річ в тому, що кількість громадян, які проживають на Ізюмщині та звертаються за адмінпослугами до служби, набагато більша, ніж в інших районних підрозділах. Все це, каже ревізор, не може не впливати на організаційні моменти роботи.

Олег Дробот начальник Реєстраційної служби Головного управління юстиції в Харківській області

-Помещение, которое занимает сегодня служба, занимает она его на территории здания Укрпочты, оно достаточно мало, хотя оно комфортно, оно отвечает всем требованиям, но мы будем заниматься тем, чтобы поблизости искать более комфортное помещение, о чем я сегодня непосредственно пообщался с главой Изюмской администрации, где полностью встретил понимание и конструктивное отношение. Ситуацию в районе оцениваю как стабильную, безусловно организационные выводы мы сделали, провели оперативное совещание и двигаемся дальше к намеченным целям.

Після оглядин реєстраційної служби ревізор завітав до місцевого РАГсу, щоб з'ясувати, які там існують проблеми. Потім в приміщенні адміністрації району він взяв участь в прийомі громадян організованим Головним управлінням юстиції області. Подібні реорганізаційні перевірки, каже Олег Дробот, проводитимуться і далі, щоб до кінця року навести лад в усіх двадцяти семи підрозділах. Мета одна – зробити адміністративні послуги такими ж доступними, як у Харкові.