Роботи над створенням ЦНАПу у Вовчанську розпочались ще у минулому році. Зараз реконструкція вже на завершальному етапі – ремонт в будівлі фронт-офісу. Робітникам лишається тільки виконати внутрішні роботи в приміщеннях, в яких жителі району будуть оформляти заявки на отримання адміністративних послуг.
Віталій Мірошник голова Вовчанської районної держадміністрації Подход, который предполагает центр предоставления административных услуг – это фронт- и бэк-офис. Именно эта идея реализуется сегодня. Данное здание разделено на 2 части. В фронтальной части с выходом на центральную улицу будет прием граждан, будут представлены все службы- миграционная, земельщики, собственно говоря, все те услуги, которые необходимы населению. Второе здание – это бэк-офис, где будут находиться именно эти службы будут обрабатывать те цели задачи – фактически обращения граждан документооборот и будут осуществлять свою работу.
Також додає Віталій Мірошник, за підтримки з обласного бюджету роботи у фронт-офісі розраховують закінчити до кінця року. А ось бек-офіс практично готовий прийняти фахівців та відвідувачів. Тут повністю зробили дах, утеплили фасад, встановили вікна, замінили комунікації та відремонтували внутрішні приміщення. Залишилося доробити ганок, обладнати його пандусом. Наразі в місті працює центр надання адміністративних послуг, але він не відповідає сучасним вимогам. Центр розташований у двох маленьких кімнатах, людям доводиться вистоювати черги в коридорі. Адже за місяць тут обслуговується близько дев’ятиста жителів Вовчанського та сусідніх районів.
Віталій Мірошник голова Вовчанської районної держадміністрації Это достаточно серьезная нагрузка и он не отвечает тем требованиям и нормам закона которые сегодня предъявлены. Собственно говоря, после открытия этого админцентра у нас появится возможность в разы увеличить пропускную способность , качество услуг и собственно говоря –комфорт. К чему стремится Президент, губернатор, глава администрации.
Після завершення реконструкції ЦНАП надаватиме близько 75 послуг. Тут можна буде оформити паспорт у вигляді ID-карти, пільгові посвідчення, дозвільні документи на будівництво або придбання землі. Також у будівлі буде розташована податкова служба.