Харківська канатна дорога стоїть. З осені вона на реконструкції. До відкриття сезону пару місяців, тому роботи з оновлення ні на день не припиняються. Спершу провели діагностику опор. На головному порталі замінили всі двигуни.
Микола Коваленко керівник ремонтних робіт канатної дороги
Сейчас уже все работы подходят к завершению. Выполнены на 80 %. Объем работ выполнен очень большой. Это полностью замена тягово-несущих агрегатов подвесной канатной дороги, а так же проброшены воздушные связи между двумя порталами.
Відновлять і самі станції. Більше того, говорять, канатну дорогу ще й освітлять. Зараз залишилося головне. Замінити іржаві і не зовсім безпечні кабінки, яким вже півстоліття, на новенькі. Три десятки одиниць вже приїхали з Дніпропетровська.
Леся Кочержук кореспондент
Ось вони. Червоні, сині та зелені. Ще навіть не розпаковані. Це перша партія кабінок для підвисної дороги. З відкриттям сезону на канатці на них кататимуться вже харків'яни.
А зараз на канатці їх вже почали тестувати.
Андрій Шаптала фінансовий директор КП "Парк культури та відпочинку ім. М.Горького"
Я надеюсь, что к первому числу, мы сможем полностью укомплектовать дорогу, ну если не полностью, то процентов на 90% новыми кабинками.
До першого травня, до відкриття сезону, в Харкові чекають ще на сотню таких. Новеньких, безпечних, засклених та комфортабельних кабінок. Та вартість екскурсії над лісопарком, після реконструкції канатки, обіцяють у парку Горького, не підскочить.
Андрій Шаптала фінансовий директор КП "Парк культури та відпочинку ім. М.Горького"
У нас нет как бы права, основания поднимать цену на кабинки. Я думаю, что мы сможем увеличить прибыльность канатной дороги благодаря тому, что мы улучим качество услуги. То есть, людям будет интересней, безопасней и они будут с большим удовольствием здесь кататься. Цены поднимать не будем.
Таким , чином, кажуть у дирекції, зможуть подовжити сезон на підвисній дорозі. Бо такій канатці вже не буде страшний ні дощ, ні сніг, ні вітер.