Ремонт дорог, трамвайных путей, замена светофоров. В профильном Департаменте озвучили планы на 2017 год

09.02.2017 13:15   -
Автор:
Вже навесні у харківських шляховиків почнеться гаряча пора. У різних районах міста вони візьмуться за ремонтування доріг. Зараз же йдуть підготовчі роботи. Фахівці замінюють та ремонтуюють комунікації.
 
Володимир Чумаков директор Департаменту будівництва та шляхового господарства
 
Мы должны закончить Веринскую улицу, не успели из-за временных рамок положить верхний слой. Параллельно мы продолжаем ремонт Академика Павлова, параллельно с Веринской. После этого начнётся капремонт улицы Якира, чтобы этот узел закончить.
 
Окрім дорожнього покриття, на багатьох об’єктах проведуть заміну трамвайних рейок. Їх вже не перший рік перекладають за безшумною технологією. Вона більш надійна в експлуатації, кажуть фахівці, і трамваї, що по ним рухаються, не створюють зайвого гуркоту. Перелік головних об'єктів визначений.
 
Сергій Дульфан директор Департаменту інфраструктури
 
Улица Клочковская и улица Котлова в части больших работ комплексных. Мы наконец выходим на крупные пересечения: Клочковский спуск-Клочковская, выходим на узел Котлова-Котляра к Южному вокзалу.
 
Окрема робота проводитиметься з організаціії безпеки дорожнього руху. На автошляхах встановлюватимуть нові дорожні знаки та світлофори.
 
Сергій Дульфан директор Департаменту інфраструктури
 
В городе не хватает порядка 150 светофорных объектов, поэтому мы продолжаем работу по реконструкции и строительству светофорных объектов. Я сторонник того, чтобы не всех маршрутах, где идут подходы к детским учреждениям, будь это дошкольные или школьные учреждения, либо дома творчества – были повышенные меры безопасности.
 
Крім великих магістралей, в місті вагому увагу приділятимуть оновленню шляхів на під'їздах до будинків. Адже цей рік керівники Харкова оголосили роком внутрішньоквартальних доріг. На їхній ремотн з міського бюджету виділено вісімдесят мільйонів гривень. 
 
Володимир Чумаков директор Департаменту будівництва та шляхового господарства
 
Если мы темпы увечим, а мы планируем увеличить темпы, то будем просить по результатам 6-9 месяцев дополнительные деньги на внутриквартальные дороги.