Робота ЦНАПів у Харкові покращилась: результати запровадження нової системи тривог
Чотирнадцятирічний Олексій сьогодні разом з матусею приїхав до Харківського регіонального центру надання адмінпослуг з Великої Рогані, щоб отримати свій перший дорослий документ – паспорт громадянина України. Альона, мама юнака, зазначає, коли були тут минулого разу, то довелось довго чекати, бо нескінченно лунали повітряні тривоги, центр зачинявся, а відвідувачі мали спускатися в укриття. Тепер же, з впровадженням диференційованої системи сповіщення про тривоги, харківʼяни реагують лише на реальну загрозу для міста. Тож і послуги люди отримують швидше.
АЛЬОНА МЕШКАНКА ВЕЛИКОЇ РОГАНІ
Намного лучше стало чим до цього.
В іншому секторі зали отримує довідку харківʼянка Оксана. Дівчина розповідає працює бухгалтером на одному з місцевих підприємств, і має обмежену кількість часу для вирішення особистих питань. Уповільнювали процес і часті повітряні тривоги, тож, каже, зраділа, що тепер у Харкові диференційована система – сигнал тривоги лунає окремо для місті і області.
ОКСАНА БУХГАЛТЕР, МЕШКАНКА ХАРКОВА
Я бачу зараз, що це сприяє поліпшенню праці, тому що обслуговують намного швидше, завжди привітливий колектив, намного ліпше стало. Раніше, коли була тривога намного частіше, ти приходиш і очікуєш день, цілий день, час, два, три, і міг услугу свою не отримати, приходилось приходити на наступний день або через пару днів. Зараз це поліпшало, набагато краще стало.
А от старшокласниця Софія зазначає, що відсутність зайвих повітряних тривог позитивно вплинула і на дистанційне навчання харківських школярів.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
СОФІЯ ШКОЛЯРКА, МЕШКАНКА ХАРКОВА
В мене уроки дляться сорок хвилин, і я можу їх спокійно відвідувати без тривог. А сьогодні ти прийшла за якоюсь послугою? Так. Я прийшла за закордонним паспортом. Через те, що повітряних тривог стало менше в Харкові, то послуги в Центрі отримати легше. Я прийшла сюди фотографуватися. Черги зараз немає, тому я швиденько сфотографуюсь і піду по своїм справам.
Чекає своє черги до оператора і підприємиця Оксана. Говорить, їй часто доводиться бувати в різних організаціях, і банківських установах, і торгових центрах, тож на власному досвіді, каже, переконалась в дієвості диференційованих сигналів повітряних тривог.
ОКСАНА ПІДПРИЄМЕЦЬ, МЕШКАНКА ХАРКОВА
Я вважаю, що стало набагато легше, і робить установи, вже немає такого колапсу в Харкові, це дуже добре, що в нас є така можливість відвідувати ЦНАПи, і банки, багато людей сподобалась ця система сповіщення.
Про полегшення наразі роботи регіонального центру надання адміністративних послуг говорить і представник установи.
ВІКТОРІЯ СЯГЛО ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ АДМІНПОСЛУГ М.ХАРКІВ
Впровадження диференційованої системи оповіщення про тривоги ефективно покращило роботу центрів надання адмінпослуг більш ніж на 30 відсотків, дозволивши гнучкіше реагувати на безпекові ситуацію і значно зменшити затримки. Особливо це важливо для соціально значущих послуг, які потребують швидкого надання.
Розповідаючи про переваги диференційованої системи, Вікторія наводить такий приклад:
ВІКТОРІЯ СЯГЛО ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ АДМІНПОСЛУГ М.ХАРКІВ
Швидка послуга – така, як надання довідки про склад сімʼї вона зазвичай дуже в короткі терміни надається, але коли були довгі повітряні тривоги , цей процес прикривався. Людей ми проводжали до найближчого укриття, тому час дуже великий витрачали на це.
Так. Сьогодні повітряних тривог в місті поменшало, або скоротилася їхня тривалість і це позитивно впливає на роботу установ, підприємств і організацій і робить їхні послуги доступнішими для харків’ян.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Робота ЦНАПів у Харкові покращилась: результати запровадження нової системи тривог
- Україна отримала 10 реанімобілів для медиків “швидкої” (фото)
- Міцний, потужний, найкращий! Яким післявоєнний Харків бачить Ігор Терехов
- На Харківщині поліцейські оперативно розшукали зниклу дитину
- Заходять тричі на рік до кожного будинку. Чому харківські комунальники пішли по багатоповерхівках