Рішення про закріплення за "Харківміськліфтом" обслуговування домофонів міста – було прийнято на сесії міськради наприкінці року. І відразу оприлюднено у офіційному виданні. Але знайшлися ті, хто вирішили збурити харків"ян. І по домівкам городян почали розносити листівки сумнівного походження.
Роман Нехорошков директор Департаменту житлового господарства
Это не газета, хотя сделана ввиде газеты, без выходных данных, без реквизитов.
У цій газеті зазначено: всі домофони належать приватним компаніям. І платити за користування обладнанням потрібно лише їм. Але у мерії запевняють, що це ніщо інше, як провокація.
Роман Нехорошков директор Департаменту житлового господарства
Выяснилось, что собственника нет, и по данным тех же домофонных компаний, они только обслуживают эти домофоны, взымая соотвествующую плату, которая как была установлена – не понятно, на основании чего были расчитаны эти цены – не понятно. И кто дал и разрешение устанавливать эти домофоны и обслуживать их в домах комунальных, это не частные дома, это комунальные дома, которые принадлежать всей комунальной громаде. Большинство, кстати, этих домофонных компаний – они не имеют харьковской прописки.
Тому і було прийняте рішення міськради про закріплення домофонів за єдиним КП із харківською пропискою. З першого лютого саме це комунальне підприємство і відповідатиме і обслуговуватиме всі пристрої в комунальних будинках. І вже з березня користувачі домофонів отримуватимуть квитанцію на сплату за послугу саме від "Харківміськліфту". Сума буде фіксована для всіх: п'ять із половиною гривень на місяць з квартири. Вона, кажуть городяни, менша, ніж була у приватників.
Любов Олексіївна пенсіонерка
Домофоны нужны, это точно. А если дешевле будут – это будет лучше. Потому что пенсионерам, вы сами знаете. У нас не такие и большие пенсии, чтобы мы могли всё оплатить.
Наталія домогосподарка
Это не плохо будет. Единые правила, единая цена. Наверное, так лучше.
Та головне, кажуть люди, коли за домофони відповідатиме єдине підприємство – то точно всі знатимуть, куди звертатися у разі несправності обладнання.
Станіслав Січний пенсіонер
Конечно, всё ж будет кто-то один будет отвечать. Когда, как говорят один ответственный человек, тогда легче ходить. А от: іди туди, не знаю куди!
А щоб оперативно реагувати – у "Харківміськліфті" вже створили спецбригаду з обслуговування домофонів. На підприємстві запевняють, фахівців вистачить. Та у місті не відмовляються і від допомоги фірм, що раніше обслуговували переговорні пристрої.
Анатолій Кандауров директор КП "Харківміськліфт"
Люди, которые обслуживают домофоны, сегодня 2 компании с нами ведут переговоры на то, чтобы пойти на субподряды.
Та щоб люди менше зверталися за допомогою фахівців, на підприємстві активно працюють над модернізацією обладнання. Вже зараз у понад сорока під'їздах міста встановили домофони нового покоління. І не лише домофони, а і цілі диспетчерські пристрої, що знатимуть все про будинок. Диспетчерська система "Розумний під'їзд" вже є на Нових домах. Вона має і систему відеоспостереження, і можливість спрощеного доступу до будинків для мешканців, і у разі потреби – може передавати на екстренні номери інформацію про аварії. У планах міськради, поступово зробити розумними всі дома Харкова.