"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

С 11 ноября откроются районные центры предоставления админуслуг

Їх буде дев'ять, і охоплять вони всі райони Харкова. Райцентри надання адмінпослуг будуть розташовані у приміщеннях адміністрацій міста. І саме в них городяни зможуть отримати більше ста двадцяти видів адміністративних послуг. Так мешканці Харкова зможуть оформляти необхідні папери поруч із оселею і
не їздити до головного центру.
 
Ірина Синицька начальник управління підприємництва та дозвільних процедур

-В центрах будут принимать участие, в работе центров – это администраторы и представители субьектов предоставления админуслуг, исполнительных органов харьковского горсовета, облгосадминистрации, территориальных органов исполнительной власти.

У центрах городяни зможуть оформити соціальні довідки: наприклад, "Дитина війни", або "Багатодітна родина". Працюватимуть тут регістраційні та міграційні служби. Тож вже з середини листопада у таких закладах харків'яни зможуть отримати паспорт громадянина України. І не лише. З грудня цього року можно буде оформити і закордонні паспорти. Поки ці послуги доступні за місцем прописки. Але…

Ірина Синицька начальник управління підприємництва та дозвільних процедур

-Мы стремимся к тому и идём к тому, в рамках действующего законодательства, чтобы наши граждане могли получить любую услугу в любом центре, где ему удобно.

За процесом оформлення того чи іншого документа користувачі районних центрів зможуть спостерігати через Інтернет. Для цього потрібно лише створити власний електронний кабінет. Є додаткові питання – можно отримати консультацію у фахівців центру у режимі он-лайн. У приміщенні самих центрів буде працювати система електронної черги, аби економити час відвідувачів. Для городян, які не володіють електронними пристроями, їм на місці допомагатиме консультант. Районні центри надання адмінсполуг відкриються одинадцятого листопада, працюватимуть шість днів на тиждень, без перерви.