С увеличением тарифов количество обращений за субсидиями, по прогнозам специалистов, увеличится почти в 2,5 раза
Володимир, каже, до поки доходи родини дозволяли, за компенсацією на оплату житлово комунальних послуг не звертався. Тепер, мовляв, жити стало вкрай важко, тож сьогодні на прийомі фахівців управління праці та соцзахмисту. І по при великі черги, оформив документи доволі швидко.
Володимир Молочний приватний підприємець
Уже, к сожалению, нет возможности в полной мере оплачивать, немного с работой не складывается, решил обратиться к вам. В принципе доволен, быстро обслужили хорошо, замечаний никаких, благодарен.
І це по при те, що із п"яти робочих місць в кабінеті – два порожніх. Співробітників вкрай не вистачає, а об"єм роботи величезний.
Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення
Принят упрощённый порядок назначения субсидий, который нам очень и очень сложно выполнять. Нам программу передали со всеми изменениями 25 октября. Конечно до этой даты начисление субсидий вновь обратившимся возможности у нас не было. Получился такой провал.
А первинних звернень з приводу оформлення субсидій зараз в районних управліннях міста реєструють щоденно близько тисячі. Людей натовп. До того ж що почався масовий автоматичний перерахунок субсидій, що були назначені раніше.
Тетяна Куриленко заступник начальника управління праці та соцзахисту населення адміністрації Московського району
Автоматический, это чтобы вы понимали, не просто нажать кнопку. Это каждому получателю, а их у нас в районе 31 тысяча, нужно повторно заказать ведомости из налоговой о доходах, из ЖЭКов о составе семьи и повторно ввести в дело, повторно сделать назначение. Это не так быстро и нетак просто.
Кабінети завалені папками з документами. Фахівці працюють зранку до вечора і без вихідних в такій от системі щомісячних перерахунків згідно літніх, зимових тарифів та ще з обробки нових заяв.
Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення
Сейчас с увеличением тарифов, которые имеют место, к нам обратиться в 2- 2,5 раза больше людей с первичными обращениями, которые раньше субсидий не получали и вот это всё ежемесячный имеет такой серьёзный оборот.