"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Сенсорное управление, камеры, кондиционеры. В Харькове собрали новый трамвай

Він під'їжджає майже нечутно. Зелений, оригінального дизайну та виглядає дуже сучасно. Цей новий трамвай у Салтівському депо зібрали самотужки. Кузов придбали у Калуші, деякі деталі за кордоном. Працювали рік, кажуть спеціалісти, результатом задоволені. 
 
Володимир Бадьянов головний інженер КП "Салтівське трамвайне депо" 
 
Это был голый остов металлический, вот мы его обшили, поставили сюда электронное оборудование. Оригинальным здесь является то, что здесь применены тележки – то, на чем ездит вагон, тележки, которые вообще не эксплуатировались в Украине. Эти тележки были созданы для Чехии, под их колею, но нашему коллективу удалось переделать эти тележки под нашу колею.
 
Управління трамваєм сенсорне. Стоять монітори, на яких показано все, що відбувається з вагоном, наприклад якісь поламки. На відміну від старих трамваїв, у цьому несправності можна усунути одразу на місці, а ще він може без буксиру доїхати до депо. Також у новенькому трамваї встановили чотири відеокамери. Водію видно, коли вийшли чи зайшли пасажири. 
 
Олексій Шалімов водій трамваю 
 
Старый вагон он практически по электрике шел, устаревшая техника. Здесь все на электронике, мягкий пуск, мягкое торможение, шумоизоляция есть, то есть не гремит, не стучит, с кондиционером в салоне и в кабине, думаю, что для народа будет уютно.
 
Також новий трамвай обладнали пандусами та місцями для людей з обмеженими можливостями. Всередині та зовні для них є кнопки виклика. Взагалі, модернізація, яку провели, значно відрізняєтсья від звичайного капремонту.
 
Владислав Приймак директор КП "Салтівське трамвайне депо" 
 
Капитальный ремонт по сути что – сняли старую обшивку, прикрутили новую, а здесь полная модернизация. Здесь и стекла не такие, пол занижен, применяются совершенно другие материалы 
 
Протягом місяця трамвай проходитиме обкатку, далі його випустять на маршрут. Де саме їздитиме – поки невідомо. Окрім того, кажуть в мерії, у планах на цей рік модернізувати ще чотири такі трамваї. Тендери проведені. Один такий трамвай бюджету обходиться у дев'ять мільйонів гривень. 
 
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста 
 
Это дешевле, чем покупать новые даже старого образца, потому что полностью высокопольный новый трамвай стоит там порядка 15-16 млн, а нам просто выгоднее действовать таким образом. Мы думали, создавая этот проект, начиная его и подводя к тому, то есть мы думали в первую очередь о Харькове и харьковчанах.
 
Також цьогоріч у планах капітально відремонтувати не менше сорока трамваїв. Паралельно цій роботі, каже Євгеній Водовозов, у місті проводять ремонт трамвайних колій. Цьогоріч реконструкція пройде на вулицях Клочківській, Маршала Конєва та проспекті Тракторобудівників.