Вулиця Сумська. Десята ранку. Більшість водіїв вже виїхали на роботу, тому майже вся вулиця по обидва боки забита автівками. Деякі автомобілі стоять прямо на тротуарі.
Володимир Сидоров ,автовласник:
-Стоять в принципе негде, вот только здесь. Везде знаки кругом.
Ситуація із парковками складна не лише в центрі, а й в інших районах. Щоб розвантажити спочатку центр – у мерії вирішили приділити більше уваги інфраструктурі.
Олександра Суфіянова, кореспондент:
-Незабаром за будівлею оперного театру з`явиться сучасна парковка, яка значно розвантажить центральні вулиці міста від автомобілів, що стоять впродовж доріг та та перешкоджають проїзду.
Геннадій Кернес ,Харківський міський голова:
-Максимально создадим условия для того, чтобы можно было оставить на сохранность автомобиль и соответственно плата за парковку должна быть, потому что это составная городского бюджета.
Крім того, мер повідомив, побудувати велике паркування планується також і біля майбутнього торговельного комплексу на Пушкінській, два. Щодо останнього – проект забудови котловану був погоджений ще всередині квітня. Незабаром розпочнеться його будівництво з урахуванням паркувальних місць. В тому, що ці стоянки необхідні переконують і автовласники.
Ігор Устименко ,водій:
-Я думаю, что правильное решение, потому что очень атвомобилей много, город наш центральный очень старый, узкие улицы и не хватает мест для парковки.
Андрій Шевченко, харків'янин:
-Ну я думаю прилично разгрузит, потому что дорога узкая, а по обе стороны, постоянно машины стоят, ну парковки нужны.
Стоянки за оперним театром та на Пушкінській, два – не єдині, які останнім часом планують звести у місті. Протягом року у Харкові мають відкрити парковку на півтисячу місць на Олексіївці та Нових Домах.
Олександра Суфіянова, Віктор Ноздрачов, Харьковские Известия.