"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Службой “Инватакси” в 2017 году было принято почти 4 тысячи заявок

Ось такі автомобілі обладнані спеціальними підйомниками курсують Харковим вже не перший рік і нікого не дивують, коли з салону автівки з"являються люди на інвалідних візках. Адже саме для них і була створена майже 10 років тому в рамках міського проекту "Єдина соціальна мерЕжа" – служба "Інватаксі". Понад 28 тисяч заявок було виконано за час її існування, користувалися нею майже 800 харків"ян з інвалідністю аби дістатися по місту чи то в медичн, соціальні або адміністративні заклади, до місця навчання, на різні культурні та спортивні заходи, та й просто по особистих справах.    
 
Лариса Болгова директор Департаменту соціальної політики 
 
Транспортная услуга работает по принципу обычного такси и предоставляется бесплатно поскольку финансируется за счёт средств городского бюджета. Каждый клиент имеет право использовать до 6 поездок в месяц в пределах города. Многие из них нуждаются в посторонней помощи во время поездки, поэтому сопровождать их могут родственники или социальные работники. 
 
Сьогодні у сужбі "Інватаксі" – 4 спеціалізованих автомобіля. Щомісяця виконується майже 450 заявок. І ця транспортна соціальна послуга, зазначають фахівці, як і раніше залишається затребуваною. Тож у міському бюджеті на цей рік було закладено кошторис витрат на її утримання близько мільйона семисот тисяч гривень. Натомість робота щодо забезпечення доступності інфраструктури міста для людей з обмеженими можливостями продовжується. У Харкові для їхнього комфортного пересування пристосовують будівлі, реконструюють пішохідні доріжки, встановлюють спеціальні звукові світлофори, у метро створюють сигнальні стрічки, на нових станціях – спеціальні ліфти, а ще організовують супровід людей з інвалідністю. Що ж стосується наземного транспорту, то тут, владники ставлять за мету поступовий перехід на транспорт адаптований до потреб людей з особливими потребами.  
 
Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення 
 
Речь идёт о том, что при каждой следующей закупке должны учитываться потребности таких людей, а наши специалисты это знают и уже сегодня закупаются низкопольные троллейбусы, автобусы и эта работа ведётся в городе уже на протяжение нескольких лет. Просто настанет тот момент, когда весь городской транспорт будет доступен и когда услуга "Инватакси" будет менее востребована. Хотя убирать её нельзя, потому что есть люди, которым тяжело будет даже в доступном городском транспорте. Им нужны специализированые условия, поэтому эта услуга будет всегда.