Состояние дорог в Харьковской области – ужасное. Обласные власти изыскивают средства для ремонта
Стан доріг у Харківському регіоні, м"яко кажучи, не задовільний – такого висновку дійшли і владники, і фахівці дорожніх служб. Констатують, ні проїхати, ні пройти. Підрахували, якщо минулоріч ямковому ремонту підлягало 350 тисяч квадратних метрів дорожнього покриття, сьогодні вже майже мільйон і це не враховуючи ділянки, що зруйновані майже повністю.
Євген Зражевець начальник обласної Служби автомобільних доріг
На дорогах Харківськоі області склалася вкрай важка ситуація, пов"язана з великою кількістю ям та руйнуванням дорожного покриття. В порівнянні з минулим роком ямковість зросла у 3 рази. Для того, щоб повністю ліквідувати ямковість у кожному районі ми порахували треба 15-20 мільйонів гривень.
Причина поганих доріг не в тому, що дорожники не хочуть працювати, констатують в обладміністрації, їм просто нема за що. Фінансування недостатнє.
Євгеній Шахненко заступник голови Харківської обласної державної адміністрації
Служба "Автодора" в Харьковской области финансово неспроможна сделать так, чтобы обеспечить ремонт ямочный, обеспечить проезд. Служба "Облавтодор" и районные подразделения наши они имеют задолженность по зарплате, текучесть кадров, изношенную технику и всё с этим связанное.
Втім поточним ремонтом доріг щляховики потроху займаються, як можуть, при цьому залучаючи і бюджетні кошти місцевих, сільських та селищних рад. Розраховують і на підтримку сільгоспвиробників та великих підприємств, працюючих в області. І оптимізму, кажуть, не втрачають, складають план робіт, згідно якого цьогорічу першочергову увагу буде приділено найбільш значущим об'єктам.
Євгеній Шахненко заступник голови Харківської обласної державної адміністрації
У нас есть постановление Кабмина о целевом выделение средств это 80 миллионов на дорогу Чугуев-Меловое, мы обеспечим проезд до Купянска. Порядка 14 миллионов на часть окружной дороги, которую надо отремонтировать и 60 миллионов на дорогу Харьков-Богодухов. Кроме этого порядка 130 миллионов выделено на текущий ремонт и содержание дорог местного и государственного значения, это 10% от потребности, к сожалению.
І все ж таки в першу чергу зосередяться на шкільних маршрутах, щоб вже з 1-го вересня забезпечити проїзд дітлахів до навчальних закладів. А от протягом найближчого місяця фахівці мають намір провести внутрішній аудит виконаних робіт з ремонту доріг у минулому році, щодо їх якості та гарантійного терміну експлуатації. Адже, як кажуть обласні владники – притензії мають великі.