Спілкування віч-на-віч, інтернет конференції та фото скарги міському голові

06.09.2013 19:52   -
Автор:

Ініціаторами проведення онлайн-конференції Харківського міського голови Геннадія Кернеса виступили активні групи мера в соціальних мережах і на офіційному сайті мерії. Тепер вони у вівторок зможуть поставити запитання і отримати на них відповіді в режимі онлайн. Така практика, щоправда, не в соціальних мережах, для міського голови вже не нова.

Вперше мер провів конференцію не лише для преси ще у листопаді дві тисячі одинадцятого року. Тоді Он-лайн розмова міського голови Геннадія Кернеса і городян тривала дві години. Харків’ян загалом цікавили якість житлово-комунальних послуг, терміни ремонтів будинків та бюджетні витрати на благоустрій Харкова. Вже тоді мер зазначив, інтернет-спілкування може стати ще одним з інструментів зворотного зв’язку, що допомагає йому дізнаватися про проблеми харків’ян, не у переказі чиновників, а і з перших вуст. І активна позиція людей, зазначив Геннадій Кернес – це запорука, того, що перша столиця крок за кроком зможе подолати всі проблеми.

Друга інтернет-конференція в режимі онлайн довела свою необхідність. Поставити особисте питання меру мали можливість всі охочі користувачі інтернету. Запитання надходили найрізноманітніші : реконструкція зон відпочинку, робота ліфтів, стан тротуарних доріжок і внутрішньоквартальних доріг. І без відповідей ніхто не залишився.

Розпорядження відповідним службам – виконати – це ставало результатом онлайн-спілкування. А далі – час і контроль виконання. Так було і з акцією Фотоскарга меру. Автори – звичайні городяни.

Тож самі мешканці звертають увагу влади на те, що їм заважає нормально жити, Власне в цьому – оновленні міста, і полягає мета. За для цього мер Геннадій Кернес вже не перший рік поспіль проводить і особисті зустрічі у дворах будинків та на підприємтствах.