Стало известно. когда харьковчане в метро будут ездить по единому билету
З першого грудня Харків почав переходити на єдиний електронний квиток – Е-тікет. Спершу до електронної системи підєднали трамваї та тролейбуси. На вулицях встановили спеціальні термінали – для придбання та поповнення карток. У самому транспорті – валідатори для сплати за проїзд. Слідом до системи Е-тікет приєднається метрополітен. І ось вже з першого лютого завдяки єдиному квитку можна буде користуватися і підземкою. Як зазначили у мерії протягом січня метро повинні обладнати відповідним устаткуванням.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Предварительно, но и я думаю, что они выполнят свои обязательства - наш инвестор, они подготовят нам все терминалы внутри метрополитена и минимум по одному проходу на каждом вестибюле к 1-му февраля. Мы ориентируем их, потому что по школьникам и по студентам мы планируем большой объем сделать работы. Мы будем стараться максимально быстро эту систему запустить в полном объеме.
Перенесення термінів запуску системи Е-тікет в метро на місяць, пояснили в міськраді, сталися через технічні проблеми. Фактично систему довелось вручну перезапускати в кожній одиниці рухомого складу : як у тролейбусах та трамваях. Окрім того, кількість вуличних терміналів у Харкові буде збільшена.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Мы запускаем огромную систему, огромную махину, она должна сделать один полный виток. Мы обнаружили условную разницу между классическим просчетом, мы его брали не из головы, по тем же терминалам и сегодня четко понимаем, по обращением граждан и так далее, что их не хватает и есть четкое распоряжение харьковского городского головы увеличить их количество с 323 расчетных до 600, – фактически вдвое. Это займет некоторое время.
Термінали для купівлі карток та їх поповнення для зручності людей планують встановити і на деяких потужних підприємтсвах. Наприклад, на ФЕДі, Турбоатомі та ХТЗ. Щодо тих терміналів, які були в Харкові понівечені вандалами на старті запуску єдиного квитка , то їх роботу, зазначив Євгеній Водовозов, вже практично вдалось відновити. Загалом ситуація як з роботою валідаторів так і терміналів, вцілому стабільна. В місті, не працює близько 6 терміналів. Їх налаштовують. Схожа ситуація і з валідаторами в транспорті.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
По 1 или 2 единице у нас осталось в троллейбусных депо. 1 или 2 единице в Салтовском трамвайном депо. И дооборудуют, они находились в ремонте, поэтому их не могли в этот момент делать 26 в Октябрьском трамвайным депо. Их до 15 января – это будет закончено точно.
Картками метро, що зараз мають на руках харків'яни та гості міста, можна буде користуватися до кінця 2018 року. З поступовим оснащенням вестибюлей підземки терміналами та турникетами, місто відходитиме від старої карткової системи в метро і повністтю перейде на єдиний квиток Е-тікет для проїзду в міському електротранспорті. Тому хвилюватися харікв'янам через це не потрібно. Не потрібно хвилюватися і тим, кому місто надає пільги для проїзду. Як студентам, так і школярам, які за ініціативи Харківського міського голови, також матимуть пятдесятивідсоткову знижку для проїзду в метро. Кожен школяр зможе протягом місяця здійснити 50 поїздок в підземці за півціни. Пільговим проїздом вихованці харківських шкіл користуватимуться протягом навчального року. Виші та школи вже розпочали оформлення карток. Що стосується представників інших пільгових категорій, то для того, аби отримати на руки картки – Е-тікет для проїзду в електротранспорті, починаючи з 2 січня 2018 року, їм потрібно подати документи до будь-якого відділення банку, де зазвичай люди сплачують за комунальні послуги, або ж до любого районного центру адмінпослуг. Звертатися до районних управлінь соцзахисту – не потрібно, наголосили в мерії. За користування пільговими картаками, сторонніми людьми, які не мають законного права на пільгу, – справжній власник картки – буде назавжди її позбавлений.