У Харкові з візитом представники Міжнародного Чорноморського клубу. Розповідають, приїхали, щоб презентувати проект – Стажування харківських студентів на їх туристичних об'єктах. А саме в Болгарії, Греції, Румунії, Молдові. Великі перспективи для плідної співпраці в чорноморському клубі вбачають з містом-побратимом Харкова, болгарською Варною.
Михайло Куликов генеральний секретар Міжнародного Чорноморського клубу В Болгарии в городе Варна очень хорошо развит туризм. У нас хорошие курорты, есть Золотые пески, солнечный берег. Поэтому, я думаю, что мы можем работать вместе с Харьковом. А сейчас мы приехали договориться, чтобы студенты проходили стажировку в городе Варна в области туризма.
Ідею стажування харківських студентів, майбутніх фахівців з туризму, першостоличні ВИШі схвалюють. Більше того, в такому форматі з потенційними туристичними країнами, кажуть, працюють не перший рік.
Анатолій Парфіненко завідувач кафедри туристичного бізнесу і країнознавства ХНУ ім. В. Каразіна Для студентов опыт работы в данной сфере в одной из ведущих стран и в одном из городов побратимов города Харькова – в городе Варне это будет очень положительный опыт, который повлияет как на конкурентоспособность наших специалистов, которые привезут этот опыт и я уверен в том, что этот опыт будет внедрен именно в нашей стране и в городе Харькове в частности.
Незважаючи на складні часи, і невеликий спад туристичного потоку, розповідають у профільному департаменті мерії, Харків і в 2018 році триматиме курс на розвиток туризму. Нині ж Харків входить до ТОП-5 міст України, яким віддає перевагу іноземний турист.
Юлія Згурська заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва Конечно же наша задача – это продвижение и брендинг города. Потому что о Харькове, как о туристической дестинации, все еще мало известно. И наша задача – развитие внутреннего туризма, привлечение туристов из Украины в первую очередь. Для этого мы и проводим семинары, обмены туристическими группами. Мы участвуем в различных мероприятиях как в Украине так и за границей. Промоуция Харькова как туристического, как имиджевого города.
Гості з Болгарії, які за Харковом спостерігають не перший рік, підкреслюють, помітний результат міста, як туристично привабливого. І чи не головну роль в цьому питанні відіграє інфраструктура.
Михайло Куликов генеральний секретар Міжнародного Чорноморського клубу Первое – это аэропорт, который поменялся. А для туристов это самое главное. Я помню старый – маленький, сейчас туристический. Сделали хорошие аттракции. Такой парк у вас прекрасный, стадион сделали хороший. Я думаю, что для 15-ти лет Харьков очень высоко стал, как для развития своего.